mICr0.v Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei, jeg har begynt å mekke litt hjemmesider. Har brukbar peiling på photoshop og er lei av tables og trenger hjelp til å starte med css. Noen som vet om guider\tutorials eller lignende? På forhånd -Takk- Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 http://www.herlig.net/arkiv/2005/01/22/kast-tabellane http://www.herlig.net/arkiv/2005/01/14/markering-er-viktig Disse er skrevet av vår kjære Arve Systad på dette forumet, og er gode artikler. Hvis ikke er www.htmldog.com en veldig god side å lære seg bruk av HTML og CSS riktig på Lykke til! Og hvis du lurer på noe, ikke vær redd for å spørre her inne Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Så har du http://www.unrealized.org/guide/css/grunnleggande_css/ Endret 31. august 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
mICr0.v Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Takk. Volsomt til nynorsk forresten. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Volsomt til nynorsk forresten. Mitt tips er at det kan ha noe med at han har det som sitt "morsmål", og kommer fra den delen av landet hvor dette snakkes... Endret 31. august 2005 av OShea Lenke til kommentar
mICr0.v Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Slapp av... Jeg kan språket, ej e en ekte sunmøring. Lenke til kommentar
mICr0.v Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) - Men: Jeg skjønner ikke helt dette her med css. Man skal bare ha EI css fil. Men hva skal egentlig den bestå av? - Den skal bestå av css koden. Men hva består den av? Har ikke drevet så mye med webdesign.. Målet mitt er å gjøre www.paradoxia.tk om til css. Endret 31. august 2005 av mICr0.v Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Synes også denne er kjekk å slå opp i. Somregel bare googler jeg, også ender jeg opp der Lykke til! Noen burde skrive en artikkel om de litt mer avanserte css egenskapene på unrealized nå, vi kan ikke vente på at v2 blir ferdig altså! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen burde skrive en artikkel om de litt mer avanserte css egenskapene på unrealized nå, vi kan ikke vente på at v2 blir ferdig altså! Hva tenker du på da f.eks, orsus? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tenker på litt mer om pseudoklasser og selectorer egentlig. Litt mer om prioriterte verdier og underscore hack'n, litt mer om css for de store gutta som ikke fnyser av at noen lager en side der 50% er gennerert med content atributten og ::after/::before Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå