Runar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hey. Jobba litt med siden i dag og håpen noen ville gi tilbakemeldinger og si hva de syns? Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Navnet sto fint til utseendet Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Likte ikke fargevalget.Det ble litt kjedelig for meg. Prøv med mer grafikk enn bare en header. Ikke bruk tabeller. Prøv med et lite stykke grafikk for å framheve innholdet der hvor det er grått. "Design ©" går det ikke an å se. Legger du enda litt mer arbeid ned i den, tror jeg det kan bli bra. Endret 2. januar 2012 av Jonnar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 GWB: Prøv å kom med noe skikkelig da * Fargene var grelle * Headern kunne vært frisk å fin, men har en klatt med farge til høyre å en kornete stygg skrift Ville prøvd med noe enkelt og elegant på fonten, noe lettlest løkke aktig. * Spygrønn/gul har aldri vært en fin farge * Burde slenge på litt lorem ipsum før du viser den frem Veit ikke om jeg skal gidde å si noe på koden, men: * Tabeller til layout? * iframe? * Ellers spagettikode Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Takk for svarene! @Jonnar: hvorfor skal jeg ikke bruke tabeller? *edit, nvm* @orsus: du mener bildet i headeren skal gå helt til høyre side? hvordan koden ser ut har vel ikke noe å si? @George Bush: har ikke så mye å si til deg Endret 1. september 2005 av -Runar- Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Koden er det viktigste. Les kast tabellane og markering er viktig av vår kjære Arve(som har blitt stor gutt ) Ellers vil jeg ambefale htmldog Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Takker, leser nå. Men skal bildet i headeren dekke hele sia? Hva mener du hvis jeg kutter ut tabellene? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg synes du burde lære deg html og css, helt på nytt.. Se mer på HTMLDOG Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Takk. Er det jeg driver mer nå... Har du noe annet å si om siden? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har akkurat samme problem som deg jeg. Har ikke noe konkret side å vise til, men bruker tabeller. Skjønner at dette ikke er bra og prøver å lære meg css og html fra begynnelsen igjen. Kjempefine linker her. har lest ut css guiden og de to guidene av arve, og skal begynne på html guiden snart. Ellers kan jeg si at jeg likte headern din. Pent bilde. Synes fargene ellers er litt blasse, men fint sammensatt. En liten ting; Det er underline på "media" når man er på "home", mens den ikke er underlined ellers. Eddie. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Takk for at du sa fra om menu bugen Fant fargene på colormixers.com, men skal se etter andre farger. Takk for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Fa**, ble bare kødd Starter helt på nytt, lærer alt om igjen og med en anna editor enn fuc*ings frontpage. Takk for all hjelp og alle svar. Mvh Runar Endret 1. september 2005 av -Runar- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå