rogerjo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Midnattsola er borte, men kveldshimmelen kan være vel så flott på denne tida av året. Bildet er fra Ropelv i Sør-Varanger, vår østligste landsdel. Vil gjerne ha tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan ikke finne så veldig mye konstruktiv kritikk, men jeg synes bildet var veldig fint, du fikk en god stemning i bildet Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Fikk liksom lyst å ta dama med der... veldigt vakker bilde Edit: Får Jeg Bruke det som skrivebords bakgrunn? Endret 31. august 2005 av Sveini89 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Veldig bra (Er kvaliteten redusert litt eller er det litt kornete grafikk over fjellene?) Endret 31. august 2005 av Launch Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Veldig bra(Er kvaliteten redusert litt eller er det litt kornete grafikk over fjellene?) Det kan vel ha med ISO-innstillinger å gjøre. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Takk for kjappe og hyggelige tilbakemeldinger. Ser at bildet som ligger her har mye mere støy i seg enn orginalen , og også det jeg har på min Pc slik det ble opplastet. En bedre versjon som ikke er downsizet så mye ligger her: bilde: Sveini89: "Edit: Får Jeg Bruke det som skrivebords bakgrunn? ": Denne versjonen blir sikkert noe bedre på desktoppen, selv om navnet mitt ligger på bildet .. bare hyggelig Har benyttet ISO400 så noe støy er det selvsagt.. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Bortsett fra litt støy (som egentlig ikke gjør noen ting) så var dette bildet veldig bra, fin kvelds-stevning og komposisjon. Bigk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå