HelteTeigen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan man bruke 2 skjermer når man spiller, slik at man for eksempel spiller på den ene og har msn-messenger oppe på den andre? Kan man i så fall bytte mellom skjermene uten å måtte "alt-tab"e, slik at spillet fortsatt er oppe og går? Dvs. kan man flytte musa fra den ene skjermen til den andre (ved bruk av en hotkey) uten å "forstyrre " spillet? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Psifon Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 så vidt jeg vet må du kjøre spillet i window-mode for at dette skal funke... Har prøvd det selv tidligere og fann ikke ut noen måte å forhindre skjerm 2 i å gå i standby modus når jeg fyrte opp et spill. Men mulig det er noe jeg ikke vet om selvfølgelig Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 tenkt litt på det selv, men har ikke to skjermer å teste dette ut på, kunne godt tenkt meg noe slikt ja... så hver gan man dør i Ut2k4 så kan man svare på icq og msn, lol Frankie Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 tenkt litt på det selv, men har ikke to skjermer å teste dette ut på, kunne godt tenkt meg noe slikt ja... så hver gan man dør i Ut2k4 så kan man svare på icq og msn, lol Frankie Du blir vel bare å sitte på msn då Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hehe, nåja, nå skal vi ikke chatte for mye da, men har en stor tedens til å stikke ut på MSN og ICQ mens jeg spiller, blir endel Alt-Tab, hehe. så det hadde vært himla kjekt å sett hvem som sender beskjed før man tar selvmord i spillet Frankie Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 går fint Du hadde ikke kunne skrive hvordan da? Selv om han ikke har to skjermer for øyeblikket virket det jo som om han var interessert i hvordan det kunne gjøres i tillegg til at andre som søker på forumet da slipper å spørre igjen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 går fint Du hadde ikke kunne skrive hvordan da? Selv om han ikke har to skjermer for øyeblikket virket det jo som om han var interessert i hvordan det kunne gjøres i tillegg til at andre som søker på forumet da slipper å spørre igjen. Har to skjermer selv. Spillet vises på den ene og desktopen på den andre. Pleier å bruke Windoze-tasten til å få tilgang til div. mapper osv... Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hos meg så pleier 2. skjerm å hoppe 5 cm til høre når jeg starter ett spill. om det gjør noe vet jeg ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå