Adversary Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Det er to m-er i domm. Det er ikke lov og skrive 2 m'er på slutten av noen ord. Edit: ikke 3 heller. Endret 1. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er to m-er i domm. Det er ikke lov og skrive 2 m'er på slutten av noen ord. Føler meg passe dommm nå. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er to m-er i domm. Det er ikke lov og skrive 2 m'er på slutten av noen ord. Føler meg passe dommm nå. Håper dere bare er dommmme nå, for det skrives "dum" On Topic: Jeg her 100% sikker på at denne siden er falsk.. Om jeg trykker på FEEDBACK, så er det bare 2stk der.. Og det kommer ikke frem noe når jeg sender inn noe heller. Ikke går det ann å registrere seg heller, for da er siden nede. Også er det forferdelig mye "Ads by Goooooogle" reklame.. Falsk side.. Er ikke noe å diskutere engang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Yes! http://www.rentmyson.com/ er også en side. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Name: Zach Age: 9 About Me: Zach enjoys playing in the park. He has gone on several afternoons with single men...] Oh yeah! på http://www.rentmyson.com/ Name: Zach Age: 9 Location: Miami, FL About Me: Zach enjoys playing in the park. He has gone on several afternoons with single men trying to attract women by looking like the "father type". He also has fun at birthday parties. Specializes in: Father-Son Events, Playing in the Park likt? Edit: Carl M hentet det vel på den siden han også Endret 1. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) en ting, Dahle hvordan kommer du over sånne sider ? Endret 1. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Og siden ingen andre skal ha noen perverse ideer om at jeg søkte opp dette, kom jeg faktisk over denne siden på et annet forum jeg deltar på: http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?t...3d80029031a8cab der.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Lurer på om det er mulig å få sendt et par sånne over hit. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sorry, spilte wow i et par timer etter at jeg leste innleget, så svarte jeg glemte at det stod der *blush* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er to m-er i domm. Det er ikke lov og skrive 2 m'er på slutten av noen ord. Føler meg passe dommm nå. Håper dere bare er dommmme nå, for det skrives "dum" Selvfølgelig vet vi det, vi tuller bare med de som tar en slik side alvorlig, selv om det ikke kunne vært mer åpenbart at siden er falsk. I tillegg skrev de at amerikanere er dom. Da må man nesten le. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 http://rentmyson.com/ Ruler jo! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Specializes in: Father/Daughter Events ersj Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 De har kontorer i samme bygning som 'Alcoholic Beverage Control Department' og 'Department of Rehabilitation'. Dette må være bra saker. *Bestille to 12-årige frøkner* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Gratulerer Goophy. kanskje du mister jomfrudommen da. Gøy med damer som er eldre enn en selv Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 så han registrerte seg her nå han var 8 år gammel :O Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Gratulerer Goophy. kanskje du mister jomfrudommen da. Gøy med damer som er eldre enn en selv Eid... OT: En skal ikke kalle folk lettlurte for de tror på at denne siden er ekte. Det verste er at folk er jo syke nok til å lage dette som en spøk, så da er det sikkert folk som lager sånn for real også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 OT: En skal ikke kalle folk lettlurte for de tror på at denne siden er ekte. Det verste er at folk er jo syke nok til å lage dette som en spøk, så da er det sikkert folk som lager sånn for real også Stor, stor, stoooor forskjell på å selge 8 år gamle gutter, og å snakke om å selge de. STOR forskjell. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Gratulerer Goophy. kanskje du mister jomfrudommen da. Gøy med damer som er eldre enn en selv Vel, det var jo det som var intensjonen. Men jeg inviterte dem til en 'father/daughter'-greie, så får det heller komme som en overraskelse at jeg bare er 8 år gammel. Håper UPS er raskere denne gangen. *glede seg* Lenke til kommentar
zokra Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Skjønner ikke hvem som benytter seg av en sånn tjeneste. Michael Jackson? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå