JuGeun Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hoax, naturligvis. Morsomt å fremstille som ekte naturligvis. Legg merke til hvordan databasen tilfeldigvis "er nede" om man prøver registrere seg. Send videre til kjente, la dem hisse seg opp, men ingen vits å høyne blodtrykker over dette. Heldigvis. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Mkay, la meg skrive det om litt: Denne siden VET VI er bare kødd... Er laget en tråd om den en gang før... Men vi har så langt ikke bevis for at denne er det... Endret 31. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Men vi har så langt ikke bevis for at denne er det enda... Yay for common sense! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Edit: Er det bare meg som undrer seg over hvordan i helvete det går ann å starte en slik nettside i Amerika? Du kan jo bare lage en side i geocities eller noe å skrive om at du leier ut leiemordere. __ EDIT: leif Endret 31. august 2005 av Pels Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 OMG, jeg elsker det! "usa er dommere enn dommest, se på denne siden, der man kan leie ut sønnen sin på 9 år, faen ta bush" Hykleri ftw. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 *sigh* Hvorfor må dere blande inn "OMG ANIT USA!" inn hver gang noe negativt skjer i USA? Her er en sinnsvakt stor overaskelse til dere: Det skjer negative ting i norge og... OMG NORGE SUXXOR! .... On Topic: Vil tro at siden er fake Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 OMG, jeg elsker det! "usa er dommere enn dommest, se på denne siden, der man kan leie ut sønnen sin på 9 år, faen ta bush" Hykleri ftw. Ja de er DOM! D_O_M! ..... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er to m-er i domm. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) FU! Endret 31. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Skjønner ikke hvem som benytter seg av en sånn tjeneste. Siden bør bli FJERNET! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Skjønner ikke hvem som benytter seg av en sånn tjeneste. Nils-Arne Eggen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ingen som vet om en norsk versjon? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Skjønner ikke hvem som benytter seg av en sånn tjeneste. Siden bør bli FJERNET! Mulig vi kline vilt, hvem vet? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er glad jeg bor i Norge... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg så nærmere på siden, og den er virkelig forkastelig. Se bare på prisene! Senk prisene til et akseptabelt nivå, så kan vi kanskje snakke. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ingen som vet om en norsk versjon? samme tengte eg , må jo være letter og leie fjortiser en og bruke masse tid på rånestripa for og få dem med seg i bilen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Skjønner ikke hvem som benytter seg av en sånn tjeneste. Siden bør bli FJERNET! Mulig vi kline vilt, hvem vet? HAHAHAHA! Husker den tråden ja Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Gud forby Amerikanere tilgang til internett... Jepp, fordi dette står alle amerikanere bak Stiller meg bak headcleaver her. Typisk å ta hele amerika under èn kam Som det sies på det andre forumet, så kan dette godt være en undercover ting hvor man er ute etter å ta alle de syke pedofile og barnemisshandlere i denne verden. Endret 1. september 2005 av Gef Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Gud forby Amerikanere tilgang til internett... Jepp, fordi dette står alle amerikanere bak Stiller meg bak headcleaver her. Typisk å ta hele amerika under èn kam Som det sies på det andre forumet, så kan dette godt være en undercover ting hvor man er ute etter å ta alle de syke pedofile og barnemisshandlere i denne verden. It's a joke. Bonsai kitten was also a joke. Det er for å skremme folk, og samtidig vise hvor lettlurte enkelte er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå