Ni kon Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva mer kan jeg si: http://www.rentmydaughter.com/ Noen andre enn meg som reagerer på dette? FAQ sier: Is it legal to employ children under the age of 16? YES - Our lawyers have gone over our service contracts with a fine-toothed comb. We have worked with the Department of Labor to be sure we are operating within legal guidelines. The Fair Labor Standards Act's (FLSA) minimum age requirements do not apply to minors employed by their parents, or by a person acting as their guardian. For tax and employment purposes, ChildNet Services enters into a service agreement with the parents of the child: the parents will receive compensation for hours logged by their child and technically speaking the child will then be “employed” by their parents. How can I be sure my child is safe? In most cases it is possible to visit with the clients before any transaction takes place. We also work with local and state governments to cross-check our clients with sex offender and felon lists. Most of the events your child will participate in are supervised and many of our clients are frequent clients who have a history of incident-free business. Dette kan da ikke være trygt??? Og siden ingen andre skal ha noen perverse ideer om at jeg søkte opp dette, kom jeg faktisk over denne siden på et annet forum jeg deltar på: http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?t...3d80029031a8cab Gud forby Amerikanere tilgang til internett.... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 fy faen, se på hedern, fokuserer på kroppene Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Ja. Er det ikke sykt at det lages slike sider? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nice bær i header, da. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva slags folk gjør slikt? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 det der er helt sjukt. at det går ann å bli mere dom enn det der Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hva er det de skal leies bort for egentlig? Er det fri disposisjon eller er det for enkelte formål..? Edit: Er det bare meg som undrer seg over hvordan i helvete det går ann å starte en slik nettside i Amerika? Endret 31. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 det der er helt sjukt. at det går ann å bli mere dom enn det der :!: OT: Det der er helt sykt. At de i det heletatt begynnte å vurdere det er like sykt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva er det de skal leies bort for egentlig? Er det fri disposisjon eller er det for enkelte formål..? Bursdager og slikt, eller noe. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nei, dette her lukter det ikke kødd av. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ja. Er det ikke sykt at det lages slike sider? sånne sider bør jo bli nedlagt. lettere sagt være ulovlig Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 www.bonsaikitten.com Denne siden er bare kødd... Er laget en tråd om den en gang før... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 www.bonsaikitten.com Denne siden er bare kødd... Really? Hva tror du denne siden er da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Syke syke syke Amerika så hele amerika blir sykt av at det finnes en internett side som muligens bare 1, eller 2 personer står for men ja, den var mongo! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 www.bonsaikitten.com Denne siden er bare kødd... Er laget en tråd om den en gang før... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Name: Zach Age: 9 About Me: Zach enjoys playing in the park. He has gone on several afternoons with single men...] Oh yeah! Endret 31. august 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan jo ikke være real. "Hei, vil du voldta datteren min?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå