Kannath Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Heisann, tenkte å kjøpe meg en slik http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3488. Tenkte å kjøpe på komplett fordi de sender som brev men desverre så selger de den endel dyrere fordi den har med ett adapter for minnekortleser som jeg har fra før av så jeg tenkte å få bestilt som brev men netshop sender visst ikke som brev. Noen som vet om en side som gjør det? ps: har søkt men fant det ikke :o Lenke til kommentar
lre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvis du ikke er spesielt opptatt at det må være SanDisk så kan du jo sjekke Multicoms utvalg her Mener at de sender som brev. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Neida, kan være alle merker bare det funker og har OK kvalitet edit: Multicom var SD kort, jeg trenger Memory Stick Pro Duo. Skal ha det til K750 Endret 31. august 2005 av Kannath Lenke til kommentar
lre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Neida, kan være alle merker bare det funker og har OK kvalitet Foreslår at du tar kontakt med dem å spør om litt mer info om minnebrikken. Bestiller du via e-mail og forhåndtsbetaler slipper du unna oppkravsgebyr på 56kr også tror jeg. edit: beklager, tenkte på Secure Digital når jeg så SanDisk på bildet fra netshop Endret 31. august 2005 av lre Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hehe, fant en på sovida men åssen er de? Vurderte ett kort på 512 og men regner med at databutikken.com må ha tillegg i moms? edit: hva menes med *) Postoppkravsgebyr debiteres ikke ved betaling med kort. Endret 31. august 2005 av Kannath Lenke til kommentar
lre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har ingen erfaringer med noen av disse du nevnte. Men kan ikke skjønne at ingen sender som brev Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Sendte komplett en pm om de kunne få tak i den jeg vil ha uten adapter men går kanskje for sovida Lenke til kommentar
lre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Sendte komplett en pm om de kunne få tak i den jeg vil ha uten adapter men går kanskje for sovida Det er slett ikke dumt å ta kontakt med shoppen på forhånd Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Det var i går ettermiddag =/ Lenke til kommentar
fredster Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har ingen erfaringer med noen av disse du nevnte.Men kan ikke skjønne at ingen sender som brev Sovida.com eies og drives 100 % av Elfa..... Der finner du varer som hovedsaklig er myntet på forbrukermarkedet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Elkjop.no sender som brev. EDIT: Foto ---> minnekort Endret 31. august 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jepp, men de hadde ikke minnebrikka mi på lager selv om den var veldig billig der da. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hardwareshop.no sender som brev Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Den virka jo veldig bra selv om prisen var litt høy, bestiller ikveld. Har jo endel å velge imellom nå! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Bor du i Oslo, Stavanger, sandefjord-området har du jo diverse butikker å velge imellom Mener dessuten å huske at Komplett sender som brev, men bare programvare i dvd-pakninger... Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Joda, planen var opprinnelig komplett men de har en litt høy pris pga ett adapter som følger med. Men det adapteret trenger ikke jeg fordi det fulgte med mobilens minnekort! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jepp, men de hadde ikke minnebrikka mi på lager selv om den var veldig billig der da. Den var på lager når jeg sjekket i går...nå er den selvfølgelig ikke det. Typisk Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jepp, håper de får den inn igjen fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå