chokke Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ja, noen av oss er utstyrt med ultra smart hjerne og skjkønner alt kun ved å se på siden i boka og vil gjerne ha en mulighet til noe tidsfordriv i kjedelige timer. Så en i gamleklassen hadde tetris på kalkulatoren (en gammel noe-rart-noe) så jeg lurerp å om TI 84 plus har noen mulighet for noe lignende eller noe, siden den kan kobles til dataen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ja visst, f.eks se Matrix på den: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306890 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) I fjor brukte jeg og noen kamerater mange av mattetimene til å programmere inn spill på kalkulatoren (en Casio CFX 9850 GB Plus). Mye arbeid, men vi hadde det da artig. ^_^ Edit: Og nei, du får ikke bedre mattekarakter av det, så det er vel egentlig ikke å anbefale å drive med i timene. Endret 31. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 ja visst, f.eks se Matrix på den: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306890 noe sånt no Men er det trygt egentlig? FInnes ikke noe tetris eller lignende da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 bumpzorz har det kommet noen nye muligheter nå da? vil ha noe å gjøre i kjedelige timer. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg programerte mye gøy da jeg hadde TI 83+ *mimre* Good Times Hadde Bowling, Tetris, Tanx og flere morsomme spill på kalkulatoren. har de faktisk enda.. Den ligger i skuffen her borte Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 kan du forklare hvordan du gjorde det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå