karinaas Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Dyrt med mobil i Norge En fersk undersøkelse viser at Norge kommer dårligst ut i Norden når det gjelder mobilpriser. Vi betaler nesten dobbelt så mye i måneden som Finland. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 kom ikke overraskende på akkurat... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Norske priser gjør meg kvalm! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 kom ikke overraskende på akkurat... Må nesten si meg enig Det eneste som ovveraska meg var at vi kom dårligere ut enn Island Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det som er artig med undersøkelser er at vi blir sammenlignet med andre land på pris, men ikke på hvor mye vi tjener i forhold til hverandre. Hvis vi tjener mye mer enn de i Finland er det ikke så dyrt likevel, man må se ting i perspektiv. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det som er artig med undersøkelser er at vi blir sammenlignet med andre land på pris, men ikke på hvor mye vi tjener i forhold til hverandre. Hvis vi tjener mye mer enn de i Finland er det ikke så dyrt likevel, man må se ting i perspektiv. Enig, de på Island tjener dritlite Rart at det ikke var billigst der.. Eller.. Tjener de veldig lite i sverige og finland? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Vi har mest penger til så og si alt generelt sett, vi bruker mindre andel av pengene våre til daglig forbruk og derav mobil. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Interessant, men skulle gjerne likt å vite mer om hvordan denne testen er laget. Det er fullt mulig at den er laget veldig korrekt, men fremgår lite av artikkelen. Det er altså en pakke på 150 minutter og 25 SMS, hvilke(n) av våre operatører er det da som tas med i testen? Hadde vi tatt utgangspunkt i mobyson hadde det vært på et totalt av maks 130 kr, ikke 300 kr som Norges resultat var. Regner med at det også er sånn i utlandet. Sier ikke at testen er misvisende, men vanskelig å tolke den skikkelig når det ikke foreligger mer informasjon om testingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg