Tafsen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Eg har planer om å kjøpe meg en ny mp3 spiller med god plass på. God lyd er også viktig. En kompis av meg kjøpte nettop Creative Touch, og eg var ikkje heilt fornøygd med lyden på den. En anna ting eg lurer er kor mykje opp i pris eg må for å få med en liten skjerm sånn at eg kan sjå filmer på den.... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 http://www.creative.com/products/pmp/ Noe alle denne da? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 En i klassen min kjøpte denne og han er kjempe fornøyd... Har ikke fått testen den selv.. med skjermen så bra ut (ut ifra hva jeg så..) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hmm, det var litt dyrt Visst vi tenker kun mp3 spiller da, vilken spillere er å anbefale då? Minimum 5gb, men helst 20gb. Ka med iPod 20GB vs. Sony NW-HD5 20GB ? Lydkvalitet er viktig. Nokon som har erfaring med Olympus m:robe MR-100 ? Endret 2. september 2005 av rEaliTY Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Da vil jeg anbefale Creative Zen Sleek M:robe MR 100, har jeg så vidt vært borti. Pent design bevares, med likte ikke touch paden på den. Volumet er også ganske lavt på den. Lydkvalitet kan jeg ikke si noe om pga. at jeg bare hørte på den med medfølgende propper. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Er det bedre lyd på Sleek enn på Touch? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) kjøp playstation portal. MP3, UMD[Film], spille. Endret 2. september 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Er det bedre lyd på Sleek enn på Touch? ja... Jeg syntes det er bedre lyd i Sleek en i Touch... Du kan jo spøre i denne posten... Endret 3. september 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Eg har no lagt fra meg ideen om å kjøpe en kombinert lyd/video dings Eg vil ha en mp3 spiller til rundt 2000(gjerne litt mindre) med min 4GB lagring, god lyd og god batteritid. Nokon som vil komme med erfaringer? Eg har PortaPro så medfølgende øyrepropper har ingen ting å sei... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 da burde valget ditt stå mellom Zen Micro eller Zen Sleek selv om Zen Sleek går 200 over ditt budsjet. Dette er begge knall gode spilere... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ville gått for Zen Touch, hvis radio og opptak ikke er viktig, hovedsakelig pga. batterilevetiden. De eneste som egentlig har noe å stille opp med mot Touchs batteri er Sonys spillere, men de lider av grusom programvare. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Kva med iPod mini da? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 iPod Mini er konge, hatt 6GB versjonen i 3-4 måneder og den er close to perfekt Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Er det noe stor forskjell på 4GB og 6GB versjonen? er det vært å betale nesten et halvt tusen for 2GB meir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå