The_evil_blue_toad Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei. Laget en enkel og grei hjemmeside for min far for noen år siden. Han bruker den stort sett bare til å oppdatere informasjon om datoer for diverse kurs. Inntil nå har han gitt meg beskjed om hva som skal forandres, og så har jeg gjort dette. For et par dager siden fikk han likevel et innfall av at han skulle lære seg dreamweaver (siden det ikke kunne være så vanskelig, det ligner jo på word) I kveld presterte han å slette alt, absolutt alt av innhold som var lastet opp. Finner ikke igjen noe lenger. Da jeg nå prøver å laste opp igjen sidene hjelper dette lite siden jeg er trøtt, gretten og han henger over skulderen min og maser om at han umulig kunne ha gjort noe slikt. Enkelt og greit, hva gjør jeg galt? Har ikke gjort dette på flere år og når jeg laster opp får jeg beskjed om at "The requested URL / was not found on this server." Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Dette hører vel egentlig inn under netttjenestesteforumet, da det ikke har spesielt mye med (X)HTML/CSS å gjøre. Har du slettet den fra både serveren og den lokale maskinen er det nok lite du kan gjøre, med mindre du/webhosten har tatt backup av den. Edit: Hvis det var mer enn én side der, er det mulig han bare slettet index-filen, og at de andre filene ligger der enda om du logger deg på serveren med en FTP-klient. Endret 31. august 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå