John Keats Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Heisann, bildet er kanskje litt dårlig men kan noen se hvilken interface som er brukt? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Umuig å se, men jeg gjetter Gypsy mod jeg Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 hoved-meningen er i allefall et UI der avataren til characteren står neders samt fiendens avatar Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Med en addon som heter move anything kan du, flytte på alt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) jeg vet at han som har laget filmen som bildet er fra, er HW.no-bruker men posten hans er evig gammel så finner den ikke =S Endret 31. august 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Med gypsy får du inkludert move anything på vise elementer som unit_frames og castbar osv Lenke til kommentar
Malux Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er gypsy mod på bildet ja Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jeg vet at han som har laget filmen som bildet er fra, er HW.no-bruker men posten hans er evig gammel så finner den ikke =S ? Jeg synes det ligner sinnsykt på en amerikansk "grinde-demonstrasjon". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå