way_up_north Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hei, hadde vært fett om dere fikk en relaterte artikler boks på nyhetene deres. Det vil iallefall generere flere klikk:) Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hvis du tar en titt under artiklene så pleier det å være listet opp relaterte artikler Edit; de havner visst under reklamen :/ Endret 31. august 2005 av enden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Akkurat dette med at relaterte artikler og mulighet for stemmeavgivning havner under reklamen synes jeg er synd. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Akkurat dette med at relaterte artikler og mulighet for stemmeavgivning havner under reklamen synes jeg er synd. Enig...Man ligger jo selvfølgelig merke til de, men det er først etter jeg begynte å bruke adblock, jeg faktisk ser på dem hver gang! -MortenGj Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det må da gå ann å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er vel ikke verre enn å lage en liten endring i templaten, endre på rekkefølgen. Fix! Now! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det må da gå ann å gjøre noe med det. slå to fluer i en smekk: Adblock! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå