Bluewinds Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei, det er noe jeg har lurt på en stund nå, og har ikke klart å finne noen svar, men er det noen som tilfeldigvis vet hva hun jenta i Cubus reklamene nå for tiden heter, hu brunetten som er i undertøys reklamen, både nå i de aller nyeste og da de brukte Carousel of love sangen. Er det noen som kan hjelpe, ville vært evig takknemlig. Lenke til kommentar
Bluewinds Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Her er det eneste bildet jeg har funnet til nå, det var flere på siden til CUBUS før, men nå er det kun dette av henne. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 En ting jeg har lurt på er om hun er søstra til han som hun ofte spiller sammen med i disse raklamene..? De er i allefall skremmende like... Lenke til kommentar
Bluewinds Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 kan godt være, har aldri tenkt over det, men er mest fokusert på hu jenta så om noen vet noe vær så snill å hjelp på denne posten her Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Navn hadde vært gunstig. Ho er søt Lenke til kommentar
Bluewinds Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 veit og håper nå at noen som vet navnet bare plutselig ser posten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tråden stenges pga 3 ordsregelen. *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg