teigas123 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har litt problem med å få pc en min til å ringe opp til nettet via 3g. Litt usikker på hvordan dette funker.. Kjørte gjennom bluthoot på pc og tlf. Søkte etter om jeg kunne dele nettverkstilkoblinger, men da fant den ingen ting. Litt grønn på hvordan jeg får koblet opp. Trenger jeg i såfall noe passord eller slikt? Har en hp dv4163 med innebygget bluthooth. Har også installert nokia pc suite. Noen som har noen guider eller tips? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvis du har siste versjon av Nokia PC Suite (kan lastes ned på nokia sin hjemmeside) så er det bare å koble telefonen til PC'en slik at det står "Phone connected", deretter er det bare å klikke på ikonet i hovedmenyen på PC Suite der det står "Connect to the Internet" Følg bare guiden... Går ut fra at du må ha GPRS-oppsatt på telefonen. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 For å komme deg ut på det store internett, og ikke bare www.telenormobil.no (hvis du er i Telenor-nettet), må du angi et tilgangspunkt (APN). Velg Konfiguer manuelt under valg av nettverk i veiviseren og sett inn disse innst. under Access Point Telenor-nett: internet Netcom-nett: netcom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå