Clavain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tenkte å oppgradere PC'en, og etter en del research har jeg kommet frem til følgende oppsett: Thermaltake Tsunami NetShop MSI K8N NEO2 Platinum-54G Netshop AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Netshop OCZ 2048MB Dual Channel 2x1024 Netshop Dette skal etter hva jeg kan skjønne fungere sammen med et Nvidia 6800GT AGP kort og en Thermaltake Silent 480W Silent PurePower + 2 IDE disker og 2 CD/DVD-spillere som jeg allerede har. Denne skal brukes mest til spill. Noen som ser noen ukompatible elementer eller har andre forslag? Alle kommentarer er hjertelig velkomne! PS: Artig å se at denne nye CPU'en har akkurat samme klokkefrekvens som den jeg har nå... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har hørt en del negativt om det hovedkortet, men det er kanskje bra likevel. Du må nok oppdatére BIOS på det. Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har hørt en del negativt om det hovedkortet, men det er kanskje bra likevel. Du må nok oppdatére BIOS på det. Hva er negativt med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå