edge Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Jeg sitter og furter over denne elendige dell-kassa mi.. Derfor tenkte eg at jeg skulle kjøpe meg en ny kasse, som ikke kosta for mye, og valget falt på TT Tsunami Spørsmålet er om mitt hovedkort fra dell-kassa passer i det.. Det står at det er ATX, men vil det gå? Har også lest at dell bruker flate kabler, istedet for fletta/runde kabler. Vil dette være noe problem? På forhånd takk EDIT - Eventuelt noen som har ei anna kasse å foreslå? Endret 31. august 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Det går. Dell bruker mini-atx.. Det eneste problemet jeg fikk var å feste den kjølefesta til cpu'en. Måtte borre nye hull i kabinettet, men det gikk. edit: hvor gammel er dell'en/hvilken dell? Endret 31. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Ok, tusen takk EDIT- Min dell er en dimension 8250 fra 2003. Endret 1. september 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg ser det er mange som spør om lignende spørsmål rundt dette med dell deler, og jeg klarer bare ikke se helt hensiktet å bruke tusen(vis) av kroner på å bytte kabinettet når man har en fungerende Dell maskin.(dog ikke vakker) Man blir nemlig ikke kvitt "Dell" selv om kabinettet er fra TT, maskinen er jo den samme. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg ser det er mange som spør om lignende spørsmål rundt dette med dell deler, og jeg klarer bare ikke se helt hensiktet å bruke tusen(vis) av kroner på å bytte kabinettet når man har en fungerende Dell maskin.(dog ikke vakker) Man blir nemlig ikke kvitt "Dell" selv om kabinettet er fra TT, maskinen er jo den samme. Folk vil faktisk at maskina skal gå ann å se på også da. La nå folk gjøre hva de vil med pengene sine.. Det eneste du blir kvitt ved å bytte kabinett, er jo det stygge dell-kabinettet og garantien Tror faktisk folk flest er klar over det.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Dellkabinetter har den værste luftflyten i universet! pga. dette døde mitt kjære 9700 PRO, og jeg er nå redd for prosessoren.. Alt i dette fordømte kabinettet er nok 20 grader for varmt.. Det er grunnen til at kabinettet skal skiftes. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) til marc91 hvordan fant du ut hvilket hoved kort du har har selv en dell dimensjon 4700 men finner ikke ut hvilket hoved kort jeg har er fra 2004 Endret 5. september 2005 av T homas Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Søkte på dell-forumet.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det står vel også serienummer og sånt på det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå