Gjest Slettet+987123 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har MSI K8N NEO4 F HK som ikke er eldre enn 2005-07-25 ;Men det har begtnt og komme merkelige lyder i fra Chipsett ( ? ) Kjøleren min! ,alså den lille søte vifta! Så jeg lurte på om det var noen som vet hva jeg burde gjøre med dette? Skifte den selv? evt. Kjøpe hvor? Sende inn HK? Tar evt. lang tid. eller??? Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Skift viften selv. Viften kan bli defekt hvis den blir full av støv. Link til vifte:Komplett Link til produsent: Spire Endret 31. august 2005 av siggen7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Takk takk! Men sender det inn og får det fiksa jeg^^ Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har samme hovedkort på vent i posten. Håper at jeg klarer å skvise vannkjølingsblokken istedet for den lille viften. Noen som veit hvor varme slike northbridger blir nå når minnekontrolleren og annet er overtatt av prosessoren? Holder kanskje med en tilpasset ribbe og kabinettsirkulasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Alså det, det er veldig dårlig plass rundt chipset`n, ime at skjermkorte sitter der..: ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå