Corn Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jepp, ignition er best. Det første albumet er jo bare teit.. Liker alle sangene på ignition! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Der klarte vi og spore av igjen.. Det første albumet er ikke SÅ dårlig. Det nyeste er verre. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Når vi først er igang: 1. Smash 2. Ixnay On The Hombre 3. S/T og Ignition 5. Americana 6. Conspiracy Of One Lenke til kommentar
Corn Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Sorry for avsporingen men, må man så må man.. Det første albumet var ikke min stil. Jeg veit nå ikke helt rekkefølgen på mine egne favoritter men Ignition og Smash er vaffal på topp. Nå er det skikklig lenge siden jeg har hørt nå offspring så nå tror jeg jeg blar opp de gamle mp3'ene (Rippet fra egen cd, ikke pirata) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Dere synes ikke at Tool er litt bedre enn Offspring, da? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 09:09, Jimmy Pop skrev:Dere synes ikke at Tool er litt bedre enn Offspring, da? jo, men kan man si sånt? :smile: schism er rå :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Lateralus er nok den kuleste på det albumet, som forresten er det beste albumet deres. (Lateralus, asså). Deretter sangen Ænema på albumet Ænima. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 09:09, Jimmy Pop skrev:Dere synes ikke at Tool er litt bedre enn Offspring, da? Nei. Offspring har vært fav bandet mitt siden jeg var 10 år og de vil være #1 framover også. Tross alt Offspring som fikk meg vekk fra listepop :smile: Tool er bra nok det, men får lite spilletid i anlegget mitt. Er jeg i humør slik at jeg kunne hørt på Tool så havner som regel Faith No More, Alice In Chains, Godsmack, Rage Against The Machine, Coal Chamber eller Marilyn Manson i spiller'n. Alle de gruppene liker jeg bedre enn Tool i den "sjangeren". Offspring dekker et helt annet musikkbehov :smile: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 The Offspring er jo nesten listepop da.. :/ (nei, jeg vil IKKE starte noen diskusjon om det!) tool er best, lite eller ingen (seriøs) protest! rosa helikopter powah! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 20:42, fy_pokker skrev:The Offspring er jo nesten listepop da.. :/ (nei, jeg vil IKKE starte noen diskusjon om det!) "I'm not a trendy asshole I do what I want I do what I feel like I'm not a trendy asshole I don't give a fuck if it's good enough for you Cause I'm alive" (The Offspring - Smash) Tror du jeg bryr meg om hva andre kaller Offspring? :wink: Blir et band listepop bare fordi dem selger mange plater? Jeg skal glatt innrømme at Offspring gjør som f.eks Red Hot Chili Peppers, Metallica og mange andre, nemlig nærmer seg pop, men den gamle Offspring musikken er der fortsatt og Offspring har fortsatt en helt egen sound. btw tror du virkelig at du kan komme med et så teit utsagn uten å lage en diskusjon? :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 17:06, CFD skrev:Synes bare denne sangen fortjener og få en hel post:SELF ESTEEMI wrote her off for the tenth time todayAnd practiced all the things I would sayBut she came overI lost my nerveI took her back and made her dessertNow I know I'm being usedThat's okay man cause I like the abuseI know she's playing with meThat's okay cause I've got no self esteemWe make plans to go out at nightI wait till 2 then I turn out the lightAll this rejection's got me so lowIf she keeps it up I just might tell her soWhen she's saying that she wants only meThen I wonder why she sleeps with my friendsWhen she's saying that I'm like a diseaseThen I wonder how much more I can spendWell I guess I should stick up for myselfBut I really think it's better this wayThe more you sufferThe more it shows you really care Right?Now I'll relate this a little bitThat happens more than I'd like to admitLate at night she knocks on my doorDrunk again and looking to scoreNow I know I should say noBut that's kind of hard when she's ready to goI may be dumbBut I'm not a dweebI'm just a sucker with no self esteemFra albumet smash.Som er offspring sitt 3 album.Ignition er foresten det beste.. offspring fortjener et helt forum alene de faktisk er ikke ignition det beste, men ixnay on the hombre :grin: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hooker with a Penis I met a boy wearing Vans, 501s, and a Dope Beastie t, nipple rings, and New tattoos that claimed that he Was OGT, From '92, The first EP. And in between Sips of Coke He told me that He thought We were sellin' out, Layin' down, Suckin' up To the man. Well now I've got some A-dvice for you, little buddy. Before you point the finger You should know that I'm the man, And if I'm the man, Then you're the man, and He's the man as well so you can Point that fuckin' finger up your ass. All you know about me is what I've sold you, Dumb fuck. I sold out long before you ever heard my name. I sold my soul to make a record, Dip shit, And you bought one. So I've got some Advice for you, little buddy. Before you point your finger You should know that I'm the man, If I'm the fuckin' man Then you're the fuckin' man as well So you can Point that fuckin' finger up your ass. All you know about me is what I've sold you, Dumb fuck. I sold out long before you ever heard my name. I sold my soul to make a record, Dip shit, And you bought one. All you read and Wear or see and Hear on TV Is a product Begging for your Fatass dirty Dollar So...Shut up and Buy my new record Send more money Fuck you, buddy. -Tool - Hooker with a Penis Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Tool er verdens beste band! Så enkelt er det. For meg i hvertfall. Enig, Lateralus er en dødsbra sang. Samme med albumet. Det blir bare bedre og bedre jo mere du hører på det. Du oppdager nye ting hele tiden. Går det an å bli lei? Jeg tror ikke det. Ænima er jo også et ekstremt bra album. Hvilket er best lurer jeg på? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Den signaturen din, Mortal... Er ikke den hentet fra en Children of the Anachronistic Dynasty-sang? Hours, eller noe sånt? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 08:57, Mr.Hassan skrev:Hei Anders!Om du kalte dei billige og likevel blir med?Er ikkje du da i såfall like billig?:wink: Godt poeng :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå