Anders Leipsland Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Fikke denne meldinga her av ei venninne, må bare dele den: Fra: Line Melding: "Så du kaller oss billige? Ikke lite frekk du! btw blir du med på hytta til Maja vi har kjøpt masse drikke så kan vi kose oss" Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hvis ikke du har tid kan du jo alltids sende tlf.nummeret til meg i pm da :razz: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Det er en felle! ... men en god felle :wink: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 kjenner en som er like billig... (hun er ikke så fin though :sad: ) :grin: Lenke til kommentar
Danko Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 00:41, fy_pokker skrev:kjenner en som er like billig... (hun er ikke så fin though :sad: ) :grin: Pfuii, i fylla blir alle fine. :razz: Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Du er ikke skikkelig full før alle jenter er fine! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: sjanten skrev (2002-08-11 08:03):hva svarte du? Ja det vil jeg også vite.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 08:03, sjanten skrev:hva svarte du? "ja, jeg blir med jeg :smile:" Lenke til kommentar
Bose Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 den mest nøkka-SMS jeg har fått av ei jente før er: Quote: Beklager men vill bare være venn med deg (sur mld å få av ei jente man har vært forelska i 5år) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hei Anders! Om du kalte dei billige og likevel blir med? Er ikkje du da i såfall like billig? :wink: Eller er det snakk om utnyttelse? Btw,meiner å ha lest i ein post at turen ikkje blei noko av. Eller det var kanskje ein annan tur du tenkte på da? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 08:57, Mr.Hassan skrev:Hei Anders!Om du kalte dei billige og likevel blir med?Er ikkje du da i såfall like billig? jeg liker ikke helt måten du argumenterer på :wink: Quote: Eller er det snakk om utnyttelse? "Now I know I'm being used That's okay man cause I like the abuse I know she's playing with me That's okay cause I've got no self esteem" (The Offspring - Self Esteem) Quote: Btw,meiner å ha lest i ein post at turen ikkje blei noko av. Eller det var kanskje ein annan tur du tenkte på da? Det var snakk om en telttur. Denne sms meldinga gjaldt en hyttetur. Den teltturen blir det vist noe av likevel, i dag så da fyker 256MiB RAM i øl :- Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hei Anders! Liker den Offspring sangen.. :wink: Så ram kommer til å fyke i øl .... :/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Synes bare denne sangen fortjener og få en hel post: SELF ESTEEM I wrote her off for the tenth time today And practiced all the things I would say But she came over I lost my nerve I took her back and made her dessert Now I know I'm being used That's okay man cause I like the abuse I know she's playing with me That's okay cause I've got no self esteem We make plans to go out at night I wait till 2 then I turn out the light All this rejection's got me so low If she keeps it up I just might tell her so When she's saying that she wants only me Then I wonder why she sleeps with my friends When she's saying that I'm like a disease Then I wonder how much more I can spend Well I guess I should stick up for myself But I really think it's better this way The more you suffer The more it shows you really care Right? Now I'll relate this a little bit That happens more than I'd like to admit Late at night she knocks on my door Drunk again and looking to score Now I know I should say no But that's kind of hard when she's ready to go I may be dumb But I'm not a dweeb I'm just a sucker with no self esteem Fra albumet smash. Som er offspring sitt 3 album. Ignition er foresten det beste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå