Gå til innhold

hakking i FEAR ned 7800GTX

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hei

har kjøpt ny pc, med en AMD X2 4200, 1GB ram og XFX 7800GTX

men med alt på i FEAR så hakker det litt rundt hjørner og sånt..

burde jo gå ann og spille dette spille med alt på uten at det hakker når jeg har en sånn monster maskin...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme kortet selv og opplever at spillet flyter som bare det i den absolutte høyeste oppløsningen 2000 et eller annet og med alt på som er mulig av grafikk på min CRT "21" skjerm, men så har jeg også 2gig ram, men tenkte ikke at 2 gig skulle gjøre slik utslag, kan ikke ha noe å si med drivere?

Lenke til kommentar
Har samme kortet selv og opplever at spillet flyter som bare det i den absolutte høyeste oppløsningen 2000 et eller annet og med alt på som er mulig av grafikk på min CRT "21" skjerm, men så har jeg også 2gig ram, men tenkte ikke at 2 gig skulle gjøre slik utslag, kan ikke ha noe å si med drivere?

Er nok det at du har 2GB med RAM. Har hørt om andre som har opplevd lignende ting i bla.a BF2. Med alt på høyeste der, så skal det hvis hjelpe endel med 2GB RAM fremfor 1GB. Har foresten en god nyhet til dere som har DualCore CPU også. Fullversjonen av FEAR skal hvisnok støtte dette :thumbup:

Les mer om dette her.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hmm gar de nyeste nvidia driverne... da må det vere den rammen da..

men har et problem i Far Cry mye grafiskfeil hele tia..

Lenke til kommentar
hmm gar de nyeste nvidia driverne... da må det vere den rammen da..

men har et problem i Far Cry mye grafiskfeil hele tia..

Sånn er det i FarCry når man ikke har update den. Du må laste ned Patch for å bli kvitt dette. Hadde samme problemet med det gamle 6800Ultra mitt. Etter patchen var kjørt var det borte. Husker ikke hva patchen heter, men den ligger helt sikkert på hjemmesiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tusen takk... må få meg 1GB ram til da... Fear var grunnen til at jeg kjøpte ny pc..

men da blir det jo enda bedre når det blir dual cpu suport

Lenke til kommentar

Jepp det hakker på min maskin også. Får heldigvis 1GB mer minne i neste uke. Noen som kunne testet hvordan FEAR går med 1600x1200, 4xAA, 8xAF og alt annet på fult? (med 7800GTX og 2GB ram)

EDIT: Blir bra hvis FEAR støtter dual CPU, tro om det blir stor forskjell?

Endret av Frezz
Lenke til kommentar

Jeg har 2GB ram (2-3-2-5) og 7800gtx-kort, men alt på maks er det lite snakk om. Da må det et kort til, tror jeg. Men alt handler om hvor mye AA/AF/SS-man må ha på. Fant en fil balanse på demoen, men selv med masse ram, beste 3dkortet og god cpukraft så er F.E.A.R det verste maskinen min utsettes for per dags dato. Etter demoen er rundet og spillet avsluttet, må den ha en "pust i bakken" (1 min med diskroting) for å komme seg etter økten.

Lenke til kommentar
F.E.A.R det verste maskinen min utsettes for per dags dato. Etter demoen er rundet og spillet avsluttet, må den ha en "pust i bakken" (1 min med diskroting) for å komme seg etter økten.

Sånn er det ikke hos meg på F.E.A.R. men det er sånn på Battlefield 2 hos meg når jeg avslutter spillet.

Lenke til kommentar

Kjører F.E.A.R med 3 gig ram, og et 7800gtx pluss 4000+ a64, og det hakker alikevel litt noen få steder i demoen. Har ikke prøvd med 1 gig ram, men spillet anbefales ihvertfall med 2 gig ram. BF2 og F.E.A.R viser vel den nye trenden innen gaming i høy resolusjon.

Har kjørt både multiplayer og singleplayer F.E.A.R og jeg tror nok systemkravene i forhold til beta og demo vil synke når retail kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...