Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Får ikke lov, hadde jeg fått lov til å jobbe utenfor k&h timene hadde jeg hatt 5 timer på skolen ;) Det hadde hjulet på en del... men får ikke lov. Jeg begynte så vidt med dette i Praktisk Prosjekt på skolen, men måtte avslutte når jeg sa jeg skulle gjøre det i k&h... Dritt.... Men må sikkert ha ekstra timer, for tar litt tid å lakke og pusse ned igjen og sånt! har ikke laget front enda heller.. Må begynne å tenke på den snart...

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gårt ikke det.. Den er låst inne på et lager jeg ikke kommer meg inn på uten de to timene vi har... Så han merker det uansett hvis jeg gjør noe med det, for han har meg i k&h og PraPro! Fikk ikke gjort så mye i dag forresten, hadde samtaletime en god stund, fikk bare hatt i stålplast på noen steder, lærern var for opptatt sa han... Men var noe, så skal begynne å tenke på hdd holder og hvor jeg skal ha Floppydisken hen.. Om jeg skal ha den ved hdd eller ved dvd brenneren og viftestyringa..

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Daggern2005: Takk :D Setter pris på det du sier der ;)

 

Klikka_bZerk: Jeg trur ikke jeg kan bygge på noe, har ikke så god tid ;) Men skal ha inn 2hdd, det er plass til tre stk i den hdd-holderen, men lurte på om hva som så best ut? Utseendesmessig :p Vi vel helst ha den ved hdd, for da slepper jeg å modde noe på festet der.. Må sveise/lodde fast i de cd-brønnene der.. Men det får vi tåle, må jo se bra ut! ;)

 

Flere inspill? Nye ideer? Tips? Ris/ros?

ALT mottas med TAKK :)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Genial den der ;)

 

Caliber har paint skillz :w00t:

5117631[/snapback]

 

Paint skillz, ftw!

 

Lurer på en ide, hvis jeg får tid da..:

Å lage et vindu på toppen og enten gravere, eller tegne det på på en eller annen måte(uv tusj kanskje?), eller har dere noen andre forslag til hvordan jeg kan påføre logoen? og hvor?

 

Takk for svar! :)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Genial den der ;)

 

Caliber har paint skillz :w00t:

5117631[/snapback]

 

Paint skillz, ftw!

 

Lurer på en ide, hvis jeg får tid da..:

Å lage et vindu på toppen og enten gravere, eller tegne det på på en eller annen måte(uv tusj kanskje?), eller har dere noen andre forslag til hvordan jeg kan påføre logoen? og hvor?

 

Takk for svar! :)

-Qvin-

5117653[/snapback]

Hva med å bare feste noe lexan/plexi og gravera på? Det tror jeg ville blitt best ;)

Lenke til kommentar
Tenkte på det ;) Men hvor syns du?

 

EDIT: Noen som har en liten tapp blå uv plexi å avse til logoen? :)

5118990[/snapback]

Høøøø, hvordan klarte vi å skrive det samme på samme tidspunkt? :hmm:

5119024[/snapback]

Væt da svarte e... Tenkte på det fordi jeg har blått tema i kassa mi, men spørs om det blir noe av, for veit ikke helt hvor den skulle blitt plassert? Kanskje inni et sted?

 

Kom med tips!;D

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

:hmm: kanskje noe å tenke på det og? Får se om jeg får plass, må f*** meg begynne med fronten snart og... huff detta kommer til å gå til h****** med tia.. men skulle visst få flere timer nå... Var på konferansetime, og klasseforstanderen sa at k&h læreren min hadde sagt at jeg skulle få de timene jeg trengte til å gjøre det ferdig! og det er jo en god nyhet da ;D

 

Har btw lagt ut Worklogg på Bit-tech forumet! ;) Ta en titt hvis dere vil :)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
:hmm: kanskje noe å tenke på det og? Får se om jeg får plass, må faen meg begynne med fronten snart og... huff detta kommer til å gå til h****** med tia.. men skulle visst på flere timer nå... Var på konferansetime, og klasseforstanderen sa at k&h læreren min hadde sagt at jeg skulle få de timene jeg trengte til å gjøre det ferdig! og det er jo en god nyhet da :D

 

Har btw lagt ut Worklogg på Bit-tech forumet! ;) Ta en titt hvis dere vil :)

 

-Qvin-

5125820[/snapback]

Ja og der får du jo kjempe mye respons da ;)

 

Bare jeg som har skrevet der :p 3 innlegg allerede :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...