ovinn Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Får ikke lov, hadde jeg fått lov til å jobbe utenfor k&h timene hadde jeg hatt 5 timer på skolen Det hadde hjulet på en del... men får ikke lov. Jeg begynte så vidt med dette i Praktisk Prosjekt på skolen, men måtte avslutte når jeg sa jeg skulle gjøre det i k&h... Dritt.... Men må sikkert ha ekstra timer, for tar litt tid å lakke og pusse ned igjen og sånt! har ikke laget front enda heller.. Må begynne å tenke på den snart... Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Trenger du lov da? Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Det gårt ikke det.. Den er låst inne på et lager jeg ikke kommer meg inn på uten de to timene vi har... Så han merker det uansett hvis jeg gjør noe med det, for han har meg i k&h og PraPro! Fikk ikke gjort så mye i dag forresten, hadde samtaletime en god stund, fikk bare hatt i stålplast på noen steder, lærern var for opptatt sa han... Men var noe, så skal begynne å tenke på hdd holder og hvor jeg skal ha Floppydisken hen.. Om jeg skal ha den ved hdd eller ved dvd brenneren og viftestyringa.. Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 One word: Nydelig More words: Utrolig nydelig! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror nok det er det beste ,siden du har så få harddisk plasser. bedre emd dragon/matrix plass til 6 hdd'er Hvor mange hardisker ska du ha inn da? Hva med å bygge opp noe på toppen? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Daggern2005: Takk Setter pris på det du sier der Klikka_bZerk: Jeg trur ikke jeg kan bygge på noe, har ikke så god tid Men skal ha inn 2hdd, det er plass til tre stk i den hdd-holderen, men lurte på om hva som så best ut? Utseendesmessig Vi vel helst ha den ved hdd, for da slepper jeg å modde noe på festet der.. Må sveise/lodde fast i de cd-brønnene der.. Men det får vi tåle, må jo se bra ut! Flere inspill? Nye ideer? Tips? Ris/ros? ALT mottas med TAKK Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du kan jo kjøpe en 5.25 mudul --> 3.25 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) jeg har det skjønner du men bare det at den blir festa med skruer som stikke rutover fra kabinettet, og det blir litt uheldig for fronten... Derfor jeg spørte om det her Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Genial den der Caliber har paint skillz Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Takk... Paint kan gjøre så mangt, hvis man bare tenker kreativt nok Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Genial den der Caliber har paint skillz 5117631[/snapback] Paint skillz, ftw! Lurer på en ide, hvis jeg får tid da..: Å lage et vindu på toppen og enten gravere, eller tegne det på på en eller annen måte(uv tusj kanskje?), eller har dere noen andre forslag til hvordan jeg kan påføre logoen? og hvor? Takk for svar! Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Genial den der Caliber har paint skillz 5117631[/snapback] Paint skillz, ftw! Lurer på en ide, hvis jeg får tid da..: Å lage et vindu på toppen og enten gravere, eller tegne det på på en eller annen måte(uv tusj kanskje?), eller har dere noen andre forslag til hvordan jeg kan påføre logoen? og hvor? Takk for svar! -Qvin- 5117653[/snapback] Hva med å bare feste noe lexan/plexi og gravera på? Det tror jeg ville blitt best Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tenkte på det Men hvor syns du? EDIT: Noen som har en liten tapp blå uv plexi å avse til logoen? 5118990[/snapback] Høøøø, hvordan klarte vi å skrive det samme på samme tidspunkt? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tenkte på det Men hvor syns du? Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tenkte på det Men hvor syns du? EDIT: Noen som har en liten tapp blå uv plexi å avse til logoen? 5118990[/snapback] Høøøø, hvordan klarte vi å skrive det samme på samme tidspunkt? 5119024[/snapback] Væt da svarte e... Tenkte på det fordi jeg har blått tema i kassa mi, men spørs om det blir noe av, for veit ikke helt hvor den skulle blitt plassert? Kanskje inni et sted? Kom med tips!;D Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Gratis med spons Øyvind, hmmm ble det mange pakker kabinettsruer på deg da? jeg fikk 8 pakker. Jeg håper lazerleds er bra, kan gi respons når jeg får mine fra shg det ligger i oslo nå Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) 8 pakker!;O hehe, veit ikke hvor mange jeg får, trur jeg bare får 1 pakke Trenger ikke mer Ja gi respons! Lurer på hvor jeg skal sette den jeg? Forslag? Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 8 pakker!;O hehe, veit ikke hvor mange jeg får, trur jeg bare får 1 pakke Trenger ikke mer Ja gi respons! Lurer på hvor jeg skal sette den jeg? Forslag? 5123240[/snapback] Jeg skal ha min i lexan fronten (med cd-romen) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) kanskje noe å tenke på det og? Får se om jeg får plass, må f*** meg begynne med fronten snart og... huff detta kommer til å gå til h****** med tia.. men skulle visst få flere timer nå... Var på konferansetime, og klasseforstanderen sa at k&h læreren min hadde sagt at jeg skulle få de timene jeg trengte til å gjøre det ferdig! og det er jo en god nyhet da ;D Har btw lagt ut Worklogg på Bit-tech forumet! Ta en titt hvis dere vil Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 kanskje noe å tenke på det og? Får se om jeg får plass, må faen meg begynne med fronten snart og... huff detta kommer til å gå til h****** med tia.. men skulle visst på flere timer nå... Var på konferansetime, og klasseforstanderen sa at k&h læreren min hadde sagt at jeg skulle få de timene jeg trengte til å gjøre det ferdig! og det er jo en god nyhet da Har btw lagt ut Worklogg på Bit-tech forumet! Ta en titt hvis dere vil -Qvin- 5125820[/snapback] Ja og der får du jo kjempe mye respons da Bare jeg som har skrevet der 3 innlegg allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå