Kvammis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Trur helst ikke det blir noe av, tror ikke jeg har råd til å både betale for cable sleeves og for jobben tongue.gif Er ikke rik.. Jeg er altså ikke den eneste ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Nei du er visst ikke det Skal snart bestille deler fra microplex snart Innen en uke trur jeg jeg skal ha bestilt, selv om de ikke har 30cm UV/Blacklight innen 4 uker... Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Hei folkens! Vet det har gått tregt med dette prosjektet, men med bare to timer, en gang i uka, så er det dømt til å gå tregt! Men, har fått gjort litt i dag og, skjært ut konturen til diamanten og pusset så vidt! Jeg har ikke bildene, måtte låne et annet kamera i farta og knipse noen bilder, men så ok hu med seg kameraet hjem, så kan hende jeg får dem i kveld da Ellers blir det i morra! Bilder blir det vertfall Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Hei folkens!Vet det har gått tregt med dette prosjektet, men med bare to timer, en gang i uka, så er det dømt til å gå tregt! Men, har fått gjort litt i dag og, skjært ut konturen til diamanten og pusset så vidt! Jeg har ikke bildene, måtte låne et annet kamera i farta og knipse noen bilder, men så ok hu med seg kameraet hjem, så kan hende jeg får dem i kveld da Ellers blir det i morra! Bilder blir det vertfall -Qvin- 5067572[/snapback] I comand you to get the pictures NOW! We want update Endret 27. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) hehe, jeg er borte nå men skal få dem i DAG! hvis ikke skal jeg GR********* hu som har bildene!! hehe Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ble bra den der utskjæringa der blir det plexi/lexan med gravering i hulet? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Klikka_bZerk: Nei blir sånn jeg sa før her, lage "innamten" i alu/no anna metall, og punktsveise det på. takk for svar! Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Klikka_bZerk: Nei blir sånn jeg sa før her, lage "innamten" i alu/no anna metall, og punktsveise det på. takk for svar! 5073089[/snapback] Ja det har du jo sagt før bare jeg som husker dårlig. Stå på Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det går dårlig og sveise alu og metall så vis du skal bruke alu må du nok gå for en alternativ festeløsning Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Det går dårlig og sveise alu og metall så vis du skal bruke alu må du nok gå for en alternativ festeløsning 5073293[/snapback] ja kom på det nå, men trur det er brukt stål i veggene på kabinettet jeg har, må få dobbeltskjekket det, for da skal jeg bruke stål. Visste vel egentlig at stål og alu ikke passer så bra sammen... Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det går dårlig og sveise alu og metall så vis du skal bruke alu må du nok gå for en alternativ festeløsning 5073293[/snapback] ja kom på det nå, men trur det er brukt stål i veggene på kabinettet jeg har, må få dobbeltskjekket det, for da skal jeg bruke stål. Visste vel egentlig at stål og alu ikke passer så bra sammen... 5073419[/snapback] Alle chieftec kabinettene er laget av stål Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Alle chieftec kabinettene er laget av stål 5073866[/snapback] Eh, nei? DJ Ovin: Mulig det har vær diskutert før, og det er uansett for seint, men hvorfor skar du ikke bare ut de røde feldtene? Endret 28. oktober 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Alle chieftec kabinettene er laget av stål 5073866[/snapback] Eh, nei? 5074005[/snapback] Okay, beklager min feil Men de fleste er laget av stål da corect me if i'm wrong Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Alle chieftec kabinettene er laget av stål 5073866[/snapback] Alle Chieftec Dragon kabinettene er laget av stål Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Alle chieftec kabinettene er laget av stål 5073866[/snapback] Eh, nei? DJ Ovin: Mulig det har vær diskutert før, og det er uansett for seint, men hvorfor skar du ikke bare ut de røde feldtene? 5074005[/snapback] Fordi det var noe i veien i midten der... Et kors jeg hadde laged for ei stund sia.. Noe av det dummeste jeg har gjort!! HEhe Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er det noe liv i denne tråden lengre?? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er det noe liv i denne tråden lengre?? 5097491[/snapback] Han lever, men det går ikke så fryktelig fort nei... Men det kan det være mange grunner til, en modders tilværelse er ikke alltid lett! Skal gi han et "tupp i ræva" neste gang jeg prater med han på msn Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er det noe liv i denne tråden lengre?? 5097491[/snapback] Han lever, men det går ikke så fryktelig fort nei... Men det kan det være mange grunner til, en modders tilværelse er ikke alltid lett! Skal gi han et "tupp i ræva" neste gang jeg prater med han på msn 5097502[/snapback] Det går liksom treng forde han bare får jobbe med det 2 timer i uka 2x45 min Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Ja det er liv her Lolliken, men det går jævli sakte, får jo bare 2x45 min i uka... og i morra går det bort en halvtime for skal ha veiledning! Men skal få gjort noe med stålplasten i morra da! Tette igjen hull, og pusse litt med finre papir, først p180, så p600 for hånd! Men i morra kan det hende det kommer bilder hvis ikke på fredag! Øyvind Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kan du ikke jobbe litt hjemme også da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå