Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge du ikke gjør det samme som Klikka_bZerk og bruker en plensliper så skulle det gå fint :wee:

Lykke til :thumbup:

 

BTW: hvorfor kuttet du et "kors" i sidedøren ? Husker ikke det.

5035817[/snapback]

Det var noe av det dummeste jeg har gjort! Men det var bare fordi jeg kjeda meg og syntes det var så gøy med vinkelsliper at jeg gjorde det, jeg hadde jo bare tenkt å ha en firkantlignende form på siden der så da var det ikke så farlig, men skal nok klare den diamanten :)

 

hehe begynte å lure litt med den plensliperen ja ossen den så ut :p

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

@Klikka_bZerk: Nei, jeg trur ikke jeg får for det, hadde sikkert blitt kult det og, men vil ha det sånn jeg har sagt :) Men takk for forslaget ;)

 

@Caliber: Ja det var synd det, typisk at de ikke hadde metallblad til Stikksag når jeg trenger det mest.. :@ Men men, sånn er livet... :p Håper på en bildeupdate neste gang nå :D Selv om den kan komme på fredager i steden for torsdager, spørs hvor god tid jeg har på meg.. :)

Stay Tuned!

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Btw, noen som kan anbefale et bildeprogram som jeg kan bruke til å få ned oppløsningen på bildene?

5048305[/snapback]

Ta en titt her ;) hadde samme prob som deg, veldig simpelt prog dette her. Bare å instaler, markere bildene du skal forminske, høreklikk og trykk på Rezise pictures. da lages det et ekstra sett av bildene su skulle rezise. 400x400 er perfekt ;) det er det jeg bruker i min worklog, du vet hvilken jeg mener.

 

Btw så snakker jeg om Image Resizer

 

Kos deg

 

- klikka_bZerk

Lenke til kommentar
Skal du sleeve psu? :hmm:  :love:

5050175[/snapback]

 

Hmm, tenkte på det, men den er sleeva fra før egentlig, i grønn. Har tenkt å sleeve alle adre kabler med Svart cable sleeves, Trur ikke jeg orker å sleeve psu, ser ut som det er så mye jobb.! ta av kontaktene og alt, og det har ikke jeg tålmodighet til :p Hvis jeg får god råd en gang skal jeg nok kjøpe ny psu ;) En OCZ Power/Modstream :) men det blir sikkert ei stund til :p

 

EDIT: Men hvis noe har lyst, så kan de sikkert få lov til å sleeve Psu'n min assa :) bare å PM meg! ;) lol :p

 

EDIT2: leif.. også så mange smilyer da! :O

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
en hvis noe har lyst, så kan de sikkert få lov til å sleeve Psu'n min assa smile.gif bare å PM meg! wink.gif lol tongue.gif

 

Får man betalt for å gjøre det ? :wee: Da er isåfall jeg med !

5053221[/snapback]

Hivs du mener seriøst at du vil gjøre det, så skal du nok få betalt for det ja :) Men hvor mye vet jeg ikke enda :p Timespris på 10 kr timen så skal vi nå se! haha :p

 

EDIT: Trur helst ikke det blir noe av, tror ikke jeg har råd til å både betale for cable sleeves og for jobben :p Er ikke rik..

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...