ovinn Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Nja, mulig det . Men det går ann herfra og! Tømmer bare hele kassa innvendig og lager til egne rack og sånt selv, burde gå fint det ! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Bestemt meg for å lage LAN-Tower av dette kabinettet, og bruke det under LAN hjemme. Skal lage noen skisser på det, og se hva jeg har av materiale og utstyr, vifter og lys osv er det ingen problem med, har det i massevis! Dere burde vente litt mer fra denne kanten utover, skal prøve å få det ferdig i ferien, det er mitt mål! Det er egentlig ikke så mye som gjenstår, det er bare å få gjort det, kjøpt inn det som mangler og gidde å sette av en time eller to om kvelden. Skal oppdatere bildene når jeg har tid og, dvs når dama er på jobb Snakkes! Mvh Øyvind Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Kabinettet ble strippet i går, og sett på i dag. Jeg har bestemt meg (ombestemt meg, igjen..) for å ikke gå for LAN-Toweret. Switchene skal moddes inn i en kasettspiller i steden Det jeg nå lurer på er hva pokker jeg skal ha inni BD .. Tenker på en pure show-case, lage et lite rom inni hvor jeg stasjer opp litt, er ikke sikker.. Forslag? Kunne det blitt litt brainstorming rundt dette temaet? Øyvind Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor kan du ikke sette en PC inni slik som egentlig var planen? Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det blir for tungvinnt med de løsningene som er der, og de jeg må lage. Jeg må slite for mye for skjønnheten, pluss at det blir styggtungt! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Ingen som har noen forslag til hva f*** jeg kan gjøre med dette prosjektet?! Jeg og Anki fantaserte om en utstillings-boks av noe slag. Aner ikke hva jeg skal lage forno men .. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Sørgelige tider for dette kabinettet. Det eneste som er igjen er bakplata til hovedkortet. Jeg tok et valg og kastet hele driten med stålplater og alt. Det sto nå bare på rommet og under trappa og tok plass! Får se hva jeg gjør videre nå, tok vare på bakplata hvis jeg evnt. skulle lage et scratch kabinett engang. Kommer til å opprette en ny logg til dette. Har litt lyst til å premodde et kabinett til, men har også veldig lyst til å lage et fra scratch Skal nå ha meg nytt her og nytt hos fattern, så kan få gjort begge deler! Øyvind EDIT: Jeg tok også selvfølgelig vare på diamanten! Den hadde jeg ikke hjerte til å kaste.. Endret 14. august 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 jaja, sånnt skjer. Får håpe det kommer flere arbeidslogger fra deg Hva gjør du med sponsorene dine? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 De blir vel overført Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Så ikke denne worklogen før den ble stengt, så skikkelig bra ut. Dumt det ikke ble ferdig :/ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ja , litt kjipt. Det var på vei til noe bra. Men så ble den utsatt pga sandblåsing og da daffa alt av, og jeg gadd ikke gjøre noe. Tok den opp igjen, men da var det så mye jeg ha måttet gjort om igjen og alt, så jeg vraka den.. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sånt skjer. Men kan vel vente noen godiser av casemods fra deg uansett:) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Hehe , får håpe det Skal prøve å gjennomføre endel andre Casemod, venter på at fattern skal komme seg på jobben, et annet venter jeg på penger på og det neste venter jeg på penger fra fattern på. Penger penger penger .. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Penger er no herk, igrunn. Lykke til da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå