ovinn Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 ja ok! hva er forskjellen på de to bildene? 6062624[/snapback] Hadde du lest under hadde du forstått hva jeg skulle frem til? Hadde ikkenoe skisse av den første ideen min, så måtte forklare. Forskjellen er at PWR bryteren er på midten av fronten på det øverste bildet, og at PWR skal sitte mellom de to andre knappene på kontrollpanelet på det nederste bildet Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) leste men.. åja så enten 3 knapper oppe eller to oppe og en nede? de 2 andre er ikke til noe da? Endret 8. mai 2006 av eXa Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Den ene er til Reset, den andre til Dvd'en^^ Stemmer. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hm litt mer clean med de samla! stemmer for det jeg! Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg ville nok samlet de på kontrolpanelet. Men og ha samme knappen Reset og DVD er vel en litten risiko vel? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 hm litt mer clean med de samla! stemmer for det jeg! 6062741[/snapback] *skrible ned svar* Jeg ville nok samlet de på kontrolpanelet.Men og ha samme knappen Reset og DVD er vel en litten risiko vel? 6063533[/snapback] *skrible ned her også* Hehe, joda, spesielt hvis jeg er på LAN, ikke har sovet på noen dager og skal restarte maskina, eller, ta ut dvd-spilleren Hmm... "Problem" der ja.. Forslag til hvordan jeg kan merke uten at det blir for oppsiktsvekkende? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 pff. bagatell! tror du blir vannt til hva som er hva! man må lide for skjønnheten ikke sannt! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Joda, det blir man. Men fortsatt kjett hvis man driver på med noe (spiller f.eks.) og man skal ha ut dvd-skuffen^^ Menmen, har littegrann til på lur i neste update btw, så vil vente til jeg får det hvis sandblåsinga blir ferdig før Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Bare graver power, reset og dvd over knappene Det jeg skal gjøre^^ Endret 8. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Bare graver power, reset og dvd over knappene Det jeg skal gjøre^^ 6065086[/snapback] No shit, ikke dumt Får se hva jeg gjør^^ Det kan bli lite jeg hører fra meg på noen dager, har så mye prøver og ting, også drier meg på med lappen ++.. Øyvind Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Dritfett, digget bulgin knappene. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Dritfett, digget bulgin knappene. 6118352[/snapback] Takker Digger de jeg og, nydelige.. Får ikke gjort noe på en stund, han som skal sandblåse har tatt seg ferie, og er ikke tilbake igjen før om ei uke, så må vente til hvertfall da Øyvind Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jaja, da har du tid til å planlegge litt da Og kankje gjøre nen innkjøp? Uansett: Gratulerer med dagen alle sammen! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Jaja, da har du tid til å planlegge litt da Og kankje gjøre nen innkjøp? Uansett: Gratulerer med dagen alle sammen! 6120405[/snapback] Jepp, har god tid Gjøre innkjøp blir det lite av, har absolutt ingen penger.. men spons har jeg fått, slenger opp logo og diverse i førstepost^^ Har ikke fått det enda, mn det ligger i Oslo nå, så tar vel to-tre dager tenker jeg. - Shg.no - MORF PSU Kit, UV Blue Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratis med spons Bestilte et sånt sort kit på netshop.no til 125kr jeg sammen med en bekjent Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Gratis med spons Bestilte et sånt sort kit på netshop.no til 125kr jeg sammen med en bekjent 6120726[/snapback] Tnx ; ) Gleder meg til å sleeve litt nå! ... Stakkars MIST, bli kløyva på den måten.. : ( Men det blir forhåpentligvis bra! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hehe, kjøp deg en haug med kabelkrymper fra biltema mens du først er i gang da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Hehe, kjøp deg en haug med kabelkrymper fra biltema mens du først er i gang da 6120832[/snapback] Yepp, neste innkjøp er det, må ha masse sånt! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Ny update Link Enjoy! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Najs najs, pakke fra MP er altid kos^^ Sleevingen var jo ganske bra hvis du ser bort fra det mellom molex kontaktene. Sant hvite kontakter er ikke noe kos? jeg lakka noen av mine fungerte fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå