ovinn Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 ok litt brisen og har ikke fulgt med helt. men skal du bruke strømmen der og da? rød er 5volt og gul er 12 volt mens de to svarte er jord(-) svarte jeg på spørsmålet nå? 6052270[/snapback] Hvertfall en del! Fikk svar på resten av klikka^^ Det var like før jeg holdt på å gjøre noe dumt Liten update i kveld da tenker jeg : ) Øyvind Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Update ute nå Trettiførste Post - Update - 5/05-06 - Bulgin/"Bulgin-brytere + Lodding Endret 6. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Digg! Ohh, sexy knap Ble ikke så ille den der loddinga de, foresten, hvordan fant du ut hva og hvor det skulle loddes på DVDen (altså hvilke punkter uner knappen) og hvor borra du hull, du snaka noen om en molex kontakt som en skjøtepunkt, noen bilder av da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Digg! Ohh, sexy knap Ble ikke så ille den der loddinga de, foresten, hvordan fant du ut hva og hvor det skulle loddes på DVDen (altså hvilke punkter uner knappen) og hvor borra du hull, du snaka noen om en molex kontakt som en skjøtepunkt, noen bilder av da? 6053069[/snapback] Vet, utrolig digg knapp^^ Takk for det, jeg så på undersiden der knappen satt fra før, der så jeg hvilke punkter som gikk hvor. Det var 4 punkter ved knappen, som du så på bildet. To av de gikk til festingen av knappen på andre siden, sant. De andre var punktene eject knappen brukte. SkjønneR? Borra? :S Jeg borra ikkeno sted jeg men, tenkte du på hvor jeg tok ut kablene? Tokd e gjennom et hull som var der fra før. Ja, brukte den til å få strøm til dioden inni bryteren^^ Har ikke bilder nå, men kan ta når jeg kommer hjem i morgen eller mandag Øyvind Endret 6. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 kk Doh, du skal jo koble den opp til power led på hovedkortet^^ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 kk Doh, du skal jo koble den opp til power led på hovedkortet^^ 6053150[/snapback] Nesj, trenger ikke Jeg gadd ikke styre med å finne hvilken som var + og - på kontakten, står ikke på min alikevel, trodden det gjorde det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Det har ingen ting å si tror jeg, det er jo uansett bare å teste litt. med en gamel diode men den sorte ledningen er så si alltid gjordinga (-) Endret 6. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Det har ingen ting å si tror jeg, det er jo uansett bare å teste litt. med en gamel diode men den sorte ledningen er så si alltid gjordinga (-) 6053196[/snapback] Joda, hvis man har en diode for hånden er det enkelt^^ Og det er ikke sorte ledninger på PWR LED kabelen min... Men samme det, det funker fett det her også ; ) Andre? Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Da er det den hvite kabelen som er - og den med farge som er + Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ser bra ut den loddinga DJ Ovin! Gleder meg til jeg får lys i min bryter jeg også Det spiller vel egentlig ingen rolle om man kobler den til molex eller PWR LED hvis man skal bruke den som PWR LED, den går på når dataen går på uansett Hva er planene for neste update da? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Ser bra ut den loddinga DJ Ovin!Gleder meg til jeg får lys i min bryter jeg også Det spiller vel egentlig ingen rolle om man kobler den til molex eller PWR LED hvis man skal bruke den som PWR LED, den går på når dataen går på uansett Hva er planene for neste update da? Petter 6054131[/snapback] Takker Første gang, ble ganske fornøyd^^ Planene for neste update blir vel når jeg får igjen kabinettet og platene fra sandblåsinga, skal få bilder av resultatet, før/etter-bilder, og av maskina han bruker : ) Kanskje, hvis jeg får tak i aluminium, at jeg begynner smått på fronten. Skal få tak i LCD displayet snart også, har 150 spenn akkurat nå Ellers blir det litt småting før jeg lakkerer det. Tror jeg skal gå for Europris sin? Opprettet en tråd rundt hvilken lakk folk anbefalte, du finner den her, det var litt forskjellige meninger, men Motip lakken fra Europris skulle være ganske bra, men dysa fra Biltema-lakken var å anbefale. Kanskje jeg kjøper en boks fra Biltema og tar dysa ellerno : p Satt opp en liste til en kompis om hvor mye jeg mangla sånn ca., den var som følger: Todo-list: Sandblåse - Snart Ferdig Lage fronten og kontrollpanelet - Ikke Ferdig Kutte ut hull for kabelgjennomgang og planlegge kabelganger o.l. - Ikke Ferdig Rense og lakke - Ikke Ferdig Sette inn hw og casemod o.l. og gjøre siste finpussen - Ikke Ferdig Ting jeg må kjøpe inn: LCD-Display - Ikke Kjøpt Aluminiumsplate - Ikke Kjøpt Kabelstrømper - Ikke Kjøpt Unbraco-skruer/muttere - Ikke Kjøpt Tror det var det meste. Har igjen litt på arbeidsstadiet og pengestadiet, men det kommer seg! Håper veldig på å være ferdig før sommerferien! Tror jeg skal kare det. Hvis noen har spørsmål som de vil ha svar på underveis, så nøl ikke med å spørre, svarer med glede! Øyvind Endret 6. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
spyro Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har den elfa katalogen jeg også, den er svær som et faen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Har den elfa katalogen jeg også, den er svær som et faen 6055180[/snapback] Japp Syns du om bryteren da? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Bryteren er lekkerbisk den, trudde jeg sa det. Men hvor skal den plaseres(kanskje jeg ikke har fulgt helt med)? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Bryteren er lekkerbisk den, trudde jeg sa det. Men hvor skal den plaseres(kanskje jeg ikke har fulgt helt med)? 6062020[/snapback] Heihei! Den skal plasseres.. hmm.. På midten av kassa omtrent, skal fikse et bilde av den snart Hvis det ikke er noen andre forslag da, kanskje jeg heller skal ha den der jeg først tenkte, skal fikse et bilde av det og Øyvind ----------------- Sånn jeg har tenkt det nå: Sånn jeg tenkte det først: Fant ikke bilde av det, men jeg kan forklare; Hadde tenkt å ha PWR mellom de fake bulgin-bryterne. --------------- Hvem syns hva ble finest? Ønsker helst at så mange (de som er innom!) svarer, så alle får sagt meningene sine^^ Øyvind Btw, de LED'sa på vistestyringa skal skjules bak.. Endret 8. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 å håper du dropper de rød\blå lysdiodene på viftekontrolleren! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 å håper du dropper de rød\blå lysdiodene på viftekontrolleren! 6062364[/snapback] Ja, forresten! De skal skjules Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 eller bare fjernes helt! 6062475[/snapback] Njaa, kan hende jeg skal selge den i fremtiden, da kan det være greit å ha de der, de gjør ikke mye skade bak fronten da Det er bare å teipe de igjen så de lyser mindre, så tror jeg går for den løsningen! Men hva syns du jeg burde ta av de to løsningene med knappen da? Øyvind Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ja ok! hva er forskjellen på de to bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå