Klekkus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvortid blir det sandblåst da? noe mer info Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hvortid blir det sandblåst da? noe mer info 6029791[/snapback] Aner ikke, kan spørre stefaren min i kveld Tror ikke han vet så mye mer enn meg, men vi får se.. Også blir det vel en liten overraskelse i morgen tenker jeg.. Øyvind Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Heihei! Lurer på.. Hvor stor motstand trenger jeg på denne bryter'n? Og er det vanskelig å lodde på? Og en ting til.. Kan jeg bruke ledningene til Power-knappen som har vært der før? Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Motstander hakke jeg peil på, hvis det er ingen her som vet det kan du spøre i elektronik kategorien om Vanskelig å lodde? tror ikke det nei. Seff kan du bruke den gamle ledningen, fordelen med den er jo at det er kontakt i enden på den da. Bare husk at du må klippe den av og avisolere enden før du lodder den på^^ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Motstander hakke jeg peil på, hvis det er ingen her som vet det kan du spøre i elektronik kategorien om Vanskelig å lodde? tror ikke det nei. Seff kan du bruke den gamle ledningen, fordelen med den er jo at det er kontakt i enden på den da. Bare husk at du må klippe den av og avisolere enden før du lodder den på^^ 6036093[/snapback] Såpass vet jeg Hmm, okai, skjønte fint lite av det som sto på elfa sine sider der, derfor jeg spurte : ) Sto at man måtte ha motstander, sikkert hvor stor og men :S Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvis du leser det som står på sidene og den der elektronikk for noobs som var på hw.no så klarer du sikkert å finne det ut gidder ikke gjøre det for deg. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Nettopp, du gidder ikke, jeg gidder ikke, jeg hakke tid, jeg orker ikke, jeg vil ikke, jeg, jeg, jeg... Får bare håpe på at noen her kan det Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 bildene vises ikke! 6038512[/snapback] Det står vel tildelfigvis ikke noe i steden for bildene? Et eller annet fra Photobucket? Det vises hele tiden på meg, siden siden er lagret. Men faen da.. : / Lenke til kommentar
eXa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) prøvde igjen. nå kom de! men tar litt lang tid å laste ned alle! nei forresten, det stopper opp når det er ca 30bilder igjen! og det nytter ikke å trykke på de å velge vis bulde! Endret 3. mai 2006 av eXa Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Hehe, da er det greit da Det tar litt tid ja, de er litt store tror jeg. Men du overlever vel? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 se edit! 14141414 6038643[/snapback] Hmm.. rart:S Funker smertefritt til en kompis, og meg selv... Menmen, skal legge opp noen bilder i morgen/helga, se om de virker da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Heihei! Lurer på en ting ang. de "bulgin"-bryterne man får kjøpt på BilXtra. -Trenger man noen motstander på dem? Og hvilken kabler kan jeg bruke? Har mange fra en gammel PSU, røde, gule etc. En av bryterne skal brukes til en Dvd-spiller (NEC), den andre skal brukes til Reset-bryter Skal forhåpentligvis kjøpe de i helgen, kanskje motstandere og, og lodde litt og stuff Dere vil få bilder^^ Øyvind EDIT: Det er de bryterne som Klikka og chase bruker i prosjektet sitt Tenkte de kunne svare for seg, men de svarer ikke på msn Endret 4. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ingen motstander, og du kan bruke helt vanlig kabel hvilken som helst Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Ingen motstander, og du kan bruke helt vanlig kabel hvilken som helst 6043773[/snapback] Ahh, da er det greit da Bruker PSu kabler til Dvd'en og en gammel Resetknapp m/kabel og kontakt til Reset-knappen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jupp, funker fett. bruk noen kabler fra en vifte elns til DVDen (det jeg gjorde) og resten fra de gamle power/reset knappen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Får se om jeg har en vifte til overs takk for svar^^ Øyvind Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Sitter og lurer: - Skal lodde lyset på brytern til en molex, men der er det jo flere kabler (4 faktisk ), så hvilke to skal jeg bruke? Rød/svart, svart/svart, svart/gul eller gul/rød? Og er det samme hvor jeg lodder motstanden på, og hvilken kabler som kommer hvor? Håper noen skjønte det. Øyvind Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ok litt brisen og har ikke fulgt med helt. men skal du bruke strømmen der og da? rød er 5volt og gul er 12 volt mens de to svarte er jord(-) svarte jeg på spørsmålet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå