Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvortid blir det sandblåst da? :D noe mer info

6029791[/snapback]

Aner ikke, kan spørre stefaren min i kveld :) Tror ikke han vet så mye mer enn meg, men vi får se..

Også blir det vel en liten overraskelse i morgen tenker jeg.. :D

Øyvind

Lenke til kommentar

Motstander hakke jeg peil på, hvis det er ingen her som vet det kan du spøre i elektronik kategorien om ;)

Vanskelig å lodde? tror ikke det nei. Seff kan du bruke den gamle ledningen, fordelen med den er jo at det er kontakt i enden på den da. Bare husk at du må klippe den av og avisolere enden før du lodder den på^^ :wee:

Lenke til kommentar
Motstander hakke jeg peil på, hvis det er ingen her som vet det kan du spøre i elektronik kategorien om ;)

Vanskelig å lodde? tror ikke det nei. Seff kan du bruke den gamle ledningen, fordelen med den er jo at det er kontakt i enden på den da. Bare husk at du må klippe den av og avisolere enden før du lodder den på^^ :wee:

6036093[/snapback]

Såpass vet jeg :tease:

Hmm, okai, skjønte fint lite av det som sto på elfa sine sider der, derfor jeg spurte : ) Sto at man måtte ha motstander, sikkert hvor stor og men :S

Øyvind

Lenke til kommentar
bildene vises ikke!

6038512[/snapback]

Det står vel tildelfigvis ikke noe i steden for bildene? Et eller annet fra Photobucket? Det vises hele tiden på meg, siden siden er lagret.

Men faen da.. : /

Lenke til kommentar

prøvde igjen. nå kom de! men tar litt lang tid å laste ned alle!

nei forresten, det stopper opp når det er ca 30bilder igjen! og det nytter ikke å trykke på de å velge vis bulde!

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Heihei!

Lurer på en ting ang. de "bulgin"-bryterne man får kjøpt på BilXtra.

-Trenger man noen motstander på dem? Og hvilken kabler kan jeg bruke? Har mange fra en gammel PSU, røde, gule etc.

En av bryterne skal brukes til en Dvd-spiller (NEC), den andre skal brukes til Reset-bryter :) Skal forhåpentligvis kjøpe de i helgen, kanskje motstandere og, og lodde litt og stuff :) Dere vil få bilder^^

Øyvind

EDIT: Det er de bryterne som Klikka og chase bruker i prosjektet sitt :) Tenkte de kunne svare for seg, men de svarer ikke på msn :p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Ingen motstander, og du kan bruke helt vanlig kabel ;) hvilken som helst

6043773[/snapback]

Ahh, da er det greit da :) Bruker PSu kabler til Dvd'en og en gammel Resetknapp m/kabel og kontakt til Reset-knappen :wee:

Lenke til kommentar

Sitter og lurer:

- Skal lodde lyset på brytern til en molex, men der er det jo flere kabler (4 faktisk :p ), så hvilke to skal jeg bruke?

Rød/svart, svart/svart, svart/gul eller gul/rød?

Og er det samme hvor jeg lodder motstanden på, og hvilken kabler som kommer hvor? :)

Håper noen skjønte det.

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...