Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Du ordna det billig via en slektning? (sånn det var?)

 

Du kan vel ikke skaffe noen veiledende priser for meg? :innocent:

5791198[/snapback]

Hehe, stefaren min kjenner en som driver bilverksted, der jeg skulle sveise og! Kan sikkert høre hvor mye det koster sånn ca. Blir ei stund til da sikkert, må bli ferdig med kuttinga på kassa først og tilpasse ++

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, takk skal du ha! :)

 

Mendu? Du BURDE endre signaturen din! Det er MAX 4 linjer, du har vel 17 linjer?!

 

KONGE! :cool:

 

Driver/drev på platene til drive-bayen i stad, men ble for kaldt så kom ikke så langt :p Skal nok fortsette i morgen med å tilpasse de!

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Noen fremgang?

5820383[/snapback]

Ikke så mye, har ikke fått gjort noe i helga pga. LAN, men skal få gjort noe i løpet av uka! Driver å tilpasser platene som skal inn i drive-bayen, neste er bakplata, bunnplata, også toppplata som trenger mast trimming. Må nok ha noen nye kutteskiver og^^

 

Øyvind g03s out!

Lenke til kommentar
Høres bra ut!

 

MIST 500W :love: (har den elv og den er digg! :w00t: , lager ikke en lyd :thumbup: )

 

Ikke noe minus å ikke ha en modulær MIST ;)

5852080[/snapback]

Hehe, har egentlig mest lyst på modulær, men da må jeg ut med penger for kabler og frakt selv, og det har jeg ikke råd til selv om jeg snart har bursdag :p

 

Men den vil være i hus enten i påsken (Netshop Oslo) eller etter påsken (Microplex), så da blir det bilder :) Regner med å rydde opp litt i kassa da og ja, når jeg har fått sleevinga ferdig og slik! :)

Lenke til kommentar

Hehe, orker ikke styre med det, blir nok like bra med "vanlig" MIST :love: ;p

Syns den så grei ut jeg? Hvis man setter på et demsek foran der igjen så blir det vertfall bra! ; )

 

Har ikke fått det enda, ikke bestilt engang^^ Kommer med update senere i kveld, må først lese litt på teori for traktor *bah* ;p

 

Stay Tuned! ;)

Lenke til kommentar
Nice :D

 

Neh, er jo bare å sprøyte på med sikaflex så sitter diamanten som faen, det er mye sterkere en silikon o.l. ;)

5874211[/snapback]

Neinei, du misforstår :p Eller jeg sa ikke alt..

 

Diamanten er punktsveiset på fra før, har noe kjemisk metall aKa stålsparkel/bondo lignende greier jeg skal tette hull og sånt med. Det jeg lurte på var hva jeg skal feste de andre platene som skal sitte inni kabinettet? Sånn at de ikke kan flytte seg/vibrere o.l.

 

Gleder meg til å få sett dette med plexi og UV : )

Lenke til kommentar
gleder meg til å se diamanten

 

Petter

5874289[/snapback]

Du får nok noe i morgen eller søndag ;)

 

Burde sikkert funke det ;)

5874333[/snapback]

Ahh, Kleb og Tett funker å feste platene med? : ) Blir jo såvidt festet med viftene og da men;p

 

Har ikke fått gjort en dritt, tentamner, overnattingsturer, lekser, ALT har kommet i veien ..! Kan kanskje få gjort litt i kveld/morgen tidlig og litt utover.. Men ellers i påsken er jeg borte. Dere får ha tålmodighet med meg (enda mer;p) :)

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...