ovinn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Må lime sammen to og to stykker til sidene, 1 planke (ja veit, men fikk ikke brukt plater) var ikke bredt nok.. Øyvind 5763897[/snapback] Ahh, da ble det mer forståelig Så hvilken metode skal du bruke til å få kantene sammen da? 5763935[/snapback] Sånn at de ikke synes, mener du? Eller for å feste hele boksen? Vel; Jeg forborrer hull og skrur med skruer for å feste den, så bruker jeg bare sparkel og pusser for å få en fin finish, etter det maler jeg den bare Fikk lyst til å sette inn no plexi jeg har liggende og, sota : ) Hadde sett kult ut, eller? Tenker på siden, inn i boksen og/eller det lille rommet der temp. display skal være, trur jeg skal sette en katode og no UV sleeves der, just for fun Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Høres jo bra ut det da. Det enkleste er å bare kutte alt i 45 grader så sparkle, pusse og lakke. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg får i påsken noen katoter (jeg bestiller med en som bor i trondheim og jeg bor i bergen) og de skal jeg nok ha i mitt, men hvorfor sleeves? Til ledninger til termometeret? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg får i påsken noen katoter (jeg bestiller med en som bor i trondheim og jeg bor i bergen) og de skal jeg nok ha i mitt, men hvorfor sleeves? Til ledninger til termometeret? 5765064[/snapback] Baare fashion Setter ikke inn Uv katoder for ingenting vel Hvis det blir av da ;p Hvis ikke skal jeg kanskje sette inn noe grill-lignende greier i topp og bunn ^^ Vifte foran, just for fun Øyvind Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Pass på at det ikke er åpent inn til selve kjøleskapet da, så går det nok bra med vifte. Skal du ha vannkjøling til pcen? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Pass på at det ikke er åpent inn til selve kjøleskapet da, så går det nok bra med vifte. Skal du ha vannkjøling til pcen? 5768951[/snapback] Jaok, skal nok få ei vifte foran da;p Skal ikke ha vannkjøling nei, hvordan det? Lage en ekstern boks til den og mente du? Jeg har fått en nyhet servert!! Det kan hende jeg får med et 2MP kamera fra jobben til fattern, så blir det vertfall bilder Slepper dere leve uten noen i det hele tatt Tror det skal gå i boks Øyvind Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jepp, siden du skal ha en vifte og den ikke skal brukes til kjøleskapet kunne du fått en radiator inn der. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Sånn ja, hadde funka det, men ekke direkte rik nei.. Ellers vil jeg ha vannkjøling!! Øyvind Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hehe, er ikke så veldig rik for tiden jeg heller. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Hehe, er ikke så veldig rik for tiden jeg heller. 5770000[/snapback] Dumt penger ikke vokser på trær ja Har fått kameraet mitt nå! Skal finne driver til det, og legge ut noen bilder et sted så dere får se kvaliteten, det er 2.1MP, men funker greit Øyvind EDIT: Her ligger bildene! Endret 18. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Sinsykt fett prosjekt...! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Sinsykt fett prosjekt...! 5782222[/snapback] Takker Jeg fikk igjen kabinettet mitt i kveld, med plater og hele greia Skal ta bilder og titte litt på det etterpå.. : ) Så se frem til en update i kveld, seinest(!!) i morra Øyvind Må bare si at dette kabinettet blir blytungt når jeg er ferdig Endret 21. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
spyro Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hehe, ikke noe lan-kabinett altså? Jaja, kan være greit når det kommer en idiot og velter kabinettet, ja jeg har opplevd det Heldigvis for den jækelen sto jeg og fikset på noe inni kabinettet da. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Hehe, ikke noe lan-kabinett altså? Jaja, kan være greit når det kommer en idiot og velter kabinettet, ja jeg har opplevd det Heldigvis for den jækelen sto jeg og fikset på noe inni kabinettet da. 5790334[/snapback] Hehe, skal nok ha det med på LAN jo, men det blir tungt.. Bare kassa med platene veier jo 10Kg akkurat! Med hw og sånt kommer det nok på 15Kg kanskje? Dårlig på sånn Kassa fra før uten plater veide 6.7Kg, så platene veide i seg selv 3.3Kg! Stål, 1 ell 2mm... Laster opp bilder og skal skrive update nå Øyvind Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Da var update ute Bildene er litt større enn før, må spare plass på photobucket Skal få fikset alle bildene når forvirra.com kommer opp, mye bedre, eller imageshack.us, men kom ikke inn der på registrering :S Update->Her<- Endret 21. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Så jo ganske bra ut det der, men det sprekene/hullene o.l. er bare å pusse ned, fylle med sparkel osv Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Så jo ganske bra ut det der, men det sprekene/hullene o.l. er bare å pusse ned, fylle med sparkel osv 5791128[/snapback] Tenkt å gjøre det Men før jeg setter sammen noe som helst, skal jeg ta fra hverandre kassa, sandblåse den, lakke og sette sammen igjen Gleder meg! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Gleder meg til å se ressultatet av sandblåsingen, har du god fokus på kamera ditt? eller en "mode" for å fokusere på midre gjenstander? hadde litt lyst til å se hvordan det blir. Kan hednde jeg kommer til å sandblåse noe en gang, men jeg er enda ikke sikker på hvordan det kommer til å se ut da^^ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Gleder meg til å se ressultatet av sandblåsingen, har du god fokus på kamera ditt? eller en "mode" for å fokusere på midre gjenstander? hadde litt lyst til å se hvordan det blir. Kan hednde jeg kommer til å sandblåse noe en gang, men jeg er enda ikke sikker på hvordan det kommer til å se ut da^^ 5791175[/snapback] Njaa.. Det er et 2MP kamera med nær-funksjon, ikkeno mer, kan prøve Grunnen for at jeg valgte det er at det får mye fortere, slipper og gnukke selv! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Du ordna det billig via en slektning? (sånn det var?) Du kan vel ikke skaffe noen veiledende priser for meg? Endret 21. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå