spyro Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Da har jeg for så vidt laget ferdig mitt. Jeg hadde en ferdig kasse jeg bare kledde med isopor jeg Tempen har holdt seg siden i går kveld og til nå, eller den har vel steget 2 grader, men sånt må man regne med Men jeg må få bygget inn termometeret. Endret 14. mars 2006 av spyro Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Da har jeg for så vidt laget ferdig mitt. Jeg hadde en ferdig kasse jeg bare kledde med isopor jeg Tempen har holdt seg siden i går kveld og til nå, eller den har vel steget 2 grader, men sånt må man regne med Men jeg må få bygget inn termometeret. 5753574[/snapback] Kult Kunne du lagt ut bildene noe sted så jeg fikk sett ell? Eneste var en kasse av tre, isopor og vifter? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Det er faktisk ikke en vifte. Kan tenke meg at temperaturen vil stige ganske mye da pga at det ikke vil bli så veldig bra isolert der. Kassen er en sånn kasse det er fyrverkeri i og isoporen kommer fra esken søsteren min sin nye TV kom i, så det er ikke så veldig fint, men det funker og det er vel det viktigste? Uansett, skal få slengt opp noen bilder. Men jeg må kanskje lade kameraet Endret 14. mars 2006 av spyro Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Her kommer noen bilder (beklager kvaliteten, men jeg er ikke den fødte fotograf): Utside: Innside: Bildene er killbare Har et til bilde av innsiden, men det ble ikke så bra. Si ifra om du vil ha det Endret 14. mars 2006 av spyro Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Hehe, nice Så hvis jeg har vifter i, så blir det dårligere... Hmm... Endring i planene;p *Tegnebrettet* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Helleu, tenkte jeg skulle dele med dere at det røk enda en mulighet til å få laserskjært ut diamanten Seff pga økonomiske grunner, kostet 11-1200,- på Tokvam, forbedring siden Gunnar Hippe, men fortsatt for mye Enda en som røk for litt siden, den trådkutteren (elns) jeg lurte på måtte ha minimun 5mm plate for å kunne kutte. Har dog EN mulighet som jeg vet om til nå, det er han som knekker til platene inni kabinettet til meg, han hadde en plasmakutter på jobben, men han var ikke sikker på om han ville ta det på seg, mye pirk sa han Så det henger litt i lufta hele diamant-opplegget hvis jeg ikke på et eller annet hvis får festet en plate innenfor sidedøra og kuttet i den/noen kommer opp med en ny sidedør til meg! Stay Tuned!! Øyvind Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hva er alternativet da liksom? Og har kommet lengre på kjøleskapet? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Njaa, alternativene blir vel få.. Aner ikke i det hele tatt hvordan jeg skal få gjort dette. Må nok i tenkeboksen ei stund Kjøleskapet blir jobbet på i morra så fremt det ikke er noe annet på skolen Og da må jeg vite om jeg skal ha med vifter som blåser inn og ut luft, eller ingen vifter? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har du funnet et sted å ha lightbusen enda? jeg ville ha satt den bak over poweret hvis du klarer å lage nok plass der da:P Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Har du funnet et sted å ha lightbusen enda? jeg ville ha satt den bak over poweret hvis du klarer å lage nok plass der da:P 5758634[/snapback] Njaa.. blir ikke plass der skjønner du.. :\ Over power: Ikke kabinett Bak power: Vifte og Dvd-brenner Under power: I/O og Vifte ... Eneste mulighet er ekstern eller bak ved PCI sporene.. Øyvind Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du bør ikke ha vifte etter min mening. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Litt _altfor_ seint da jeg har skjært ut viftehull for leeenge sia... så eneste mulighet er ved PCI sporene sier jeg. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Sitter på skolen nå og jobber med kjøleskapet Har limt alle kortsidene (den inni også) og limte langsidene+ bunn og topp i stad, så de får stå til mandag. Spørsmålet er, trenger jeg vifter? Eller blir det bare mindre kjølig inni der? Skal bruke innmaten til en kjølebag jeg har, så det blir nok kaldt inni der med 1 kjøleelement eller 2.. ^^ Trenger helst svar i løpet av 1 klokketime Siden jeg bare har det 2 skoletimer i dag.. Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Vel teretisk sett så tror jeg ikke det blir noe bedere kjøling med noen vifter. Men dette har jeg ikke testet i praksis. Du får foresten 80mm vifter (Uv blå) til 42 kr på shg.no Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Vel teretisk sett så tror jeg ikke det blir noe bedere kjøling med noen vifter. Men dette har jeg ikke testet i praksis. Du får foresten 80mm vifter (Uv blå) til 42 kr på shg.no 5762474[/snapback] Oki, Spyro hadde laget en kjølebopks uten vifter med isopor, det var greit kaldt sa han^^ Men da tar jeg ikke vifter da. Jeg har vifter uansett btw;p Men billig! Sikkert støyende Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Vel teretisk sett så tror jeg ikke det blir noe bedere kjøling med noen vifter. Men dette har jeg ikke testet i praksis. Du får foresten 80mm vifter (Uv blå) til 42 kr på shg.no 5762474[/snapback] Oki, Spyro hadde laget en kjølebopks uten vifter med isopor, det var greit kaldt sa han^^ Men da tar jeg ikke vifter da. Jeg har vifter uansett btw;p Men billig! Sikkert støyende Øyvind 5762554[/snapback] Da er det bare å sette de på 5v da Altså bare voltmodde de Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Joda Klikka, men hvis de skal bære mye luft, så er det jo ingen vits.. Jeg driter vel egentli i om de viftene der bråker, skal bruke den på LAN-Only, så der bråker det uansett^^ Jaja over med vifte-diskusjonen! Nå er det eneste jeg mangler før jeg kan sette sammen kassa og litt sånn, er temp. display og at liminga blir ferdig! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hvorfor lime? er jo mye enklere å bare kutte noen 45 graders vinkler eller frese ut et spor og feste alt med noen skruer. Edit: leif was here Endret 16. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Må lime sammen to og to stykker til sidene, 1 planke (ja veit, men fikk ikke brukt plater) var ikke bredt nok.. Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Må lime sammen to og to stykker til sidene, 1 planke (ja veit, men fikk ikke brukt plater) var ikke bredt nok.. Øyvind 5763897[/snapback] Ahh, da ble det mer forståelig Så hvilken metode skal du bruke til å få kantene sammen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå