Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke tatt bilder, men kan si hva jeg har gjort:

Ferdig med og pusse hullet i topp og bunn, begynte så vidt på Bak, lurer litt på ossen jeg skal gjøre det der, om jeg skal ha det sånn det er nå, eller lage det litt mer rundt... Er liksom 8kanta :p

Ble rett og slett ikke tid til bilder i dag, beklager.

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Mye bedre resultat på viftehullene enn jeg hadde trodd, keep it up!

Nice :thumbup:

Når får du plexi?

Synes ikke bildene ble for store ;) , passer akurat til 1024x784 :D

Synes vifte hulene ble bra :w00t:

PS: Du burde endre datoen på tråden, selve overskrivfta

Hei, jeg har ikke bestilt noe enda, skal vente til etter konfen(til helga :D da skal jeg oxo bestille pc!) er pengelens nå... :( Bestilte viftegriller til 19 kr for hver i går! :D men ble over 100 kr i frakt og gebyrer da... :/ Men billigere uansett! Jeg har tenkt å bestille plexi og deler fra Netshoposlo og microplex, mpx trur jeg.

Jeg skal endre den :p Har glemt det hehe

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne legge ut en handleliste her, så dere vet hva jeg skal putte inni boksen min;P

Plexivindu Fra netshop.no (5mm)

UV/Blacklight fra Microplex(2x30cm)

Basic Kit Fra Microplex

Blå 10cm Katode Fra Microplex(Er ikke sikker enda, får se litt, i tilfelle, en ekstra inverter)

En eller annen form for bryter til av/på knapp

Casebadges-Cs Fra Microplex

Casebadges-Girl Fra Microplex

Floppy Kabel Fra Microplex(UV/Blå)

S-ATA Kabel Fra Microplex(UV/Blå)

Vifte 80mm Fra Microplex(m/Blå LEDs)

Vifte 120mm Fra Microplex(m/Blå LEDs, x2)

Vifte 120mm Fra Microplex(Klar plast)

Filter 120mm Fra Microplex(Kanskje, x2)

Har oxo bestilt 1 120mm Viftegrill, Blade, 2 120mm Viftegrill, Unreal, 1 80mm Viftegrill, Blade fra Pcstyling(de kosta bare 19kr, billig :D )

Det var vel det som skal inni, men dette avhenger veldig på hvor mye det kommer til å koste sammenlagt(Er blakk nå, men har konf snart;D)

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Du burde slenge med en sound control til katodene ;)

Skulle oxo vre med det på lista, glemte det bare:P hehe, men får seom jeg får nok penger til dette.. Kan bli dyrt, skal ha en pc til rundt 8-9000 i tillegg...

Får se ;)

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Hei!

Har ikke fått lest alt,. Men den vifta du skal ha i bunn, skal den blåse inn eller ut?

Hadde tenkt å la den blåse ut, hvis ikke det er dumt? veit ikke hvilken vei den skal blåse jeg men.. Kan noen komme med forslag til hvordan viftene skal blåse? Foran og topp skal blåse inn og bunn og bak skal blåse ut.. Høres det greit ut elller?

Skulle egentlig få gjort litt mere med viftehullet bakpå torsdag, men da er det aktivitetsdag på skolen.. :realmad: Så da blir det ikkenoe før neste mandag, men kan hende jeg bestiller noe av hw og sånn som skal inni her før det, har nemlig konf på søndag :D :D Hehe;P

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Hei!

Har ikke fått lest alt,. Men den vifta du skal ha i bunn, skal den blåse inn eller ut?

Hadde tenkt å la den blåse ut, hvis ikke det er dumt? veit ikke hvilken vei den skal blåse jeg men.. Kan noen komme med forslag til hvordan viftene skal blåse? Foran og topp skal blåse inn og bunn og bak skal blåse ut.. Høres det greit ut elller?

Skulle egentlig få gjort litt mere med viftehullet bakpå torsdag, men da er det aktivitetsdag på skolen.. :realmad: Så da blir det ikkenoe før neste mandag, men kan hende jeg bestiller noe av hw og sånn som skal inni her før det, har nemlig konf på søndag :D :D Hehe;P

-Qvin-

Ser ut som kabinettet står rett på bakken uten føtter? Tror den kommer til å bli ganske unødvendig.. Ville heller brukt den til å kjøle hdd feks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...