Gå til innhold

PSP og batterikapasitet

StarGazer

Anbefalte innlegg

Hei, ser det allerede er mange her til lands som har fått seg psp'en. Jeg har selv litt lyst på en, mest pga du kan bruke den til filmer og litt for spilling. Lurer på et par ting anngående det

*Hvordan er batteritiden på den?Har sett Sony sier at den skal vare 6 timer ved spilling og filmbruk, men i flere reviews har de sagt at den knapt holder 3 timer. Hva som er riktig?

*Hvordan er skjermen ved spilling og film?Kan den sammenlignes med feks iriver og creatives bærbare videospiller når det gjelder kvalitet på filmer?

*Og, hvordan er kvaliteten på den?Masse babyfeil siden den er ny, eller er de luket vekk?Vil det evt være lurt å vente et par måneder før du kjøper en? (feks i likhet med mp3-spiller, så vil sony vil lansere en oppgradert utgave etter et par måneder?)

På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Mener selv at det stemmer med 3-4 timer intens spilling før batteriet er tomt.

Ved filmtitting fra minnekort er det nærmere 6 timer. (batteri stod på 72% etter ca 2 timer).

Bildekvaliteten på film syns jeg er meget bra. Har ikke sett kvaliteten på UMD filmer, så kan ikke uttale meg om det.

Filmer på minnebrikken kommer litt an på kvalitet på kilden og konverteringsprogram som ble brukt. (antar at mange av disse gir likt resultat)

Jeg konverterte Eight Legged Freaks til psp, den ble litt over 400Mb og i bra kvalitet. Brukte Xilisoft PSP Video Converter.

Har og lastet ned et par filmer på ca 220Mb som og så bra ut.

Har ikke sett på noen av di andre videospillerene som du nevnte.

Har heller ikke opplevd noen feil med den.

Lenke til kommentar

Batteritiden er på over 4 timer for meg, med intens spilling. Og jeg ville gjette på det samme som LeGranDuc når det kommer til film.

Når du sier babyfeil må du få med deg at PSPen har vært på markedet i godt over et halvt år. :roll: Så de fleste feil er luket ut. Jeg har aldri opplevd noen feil med PSPen min.

Lenke til kommentar
Hei, ser det allerede er mange her til lands som har fått seg psp'en. Jeg har selv litt lyst på en, mest pga du kan bruke den til filmer og litt for spilling. Lurer på et par ting anngående det

*Hvordan er batteritiden på den?Har sett Sony sier at den skal vare 6 timer ved spilling og filmbruk, men i flere reviews har de sagt at den knapt holder 3 timer. Hva som er riktig?

*Hvordan er skjermen ved spilling og film?Kan den sammenlignes med feks iriver og creatives bærbare videospiller når det gjelder kvalitet på filmer?

*Og, hvordan er kvaliteten på den?Masse babyfeil siden den er ny, eller er de luket vekk?Vil det evt være lurt å vente et par måneder før du kjøper en? (feks i likhet med mp3-spiller, så vil sony vil lansere en oppgradert utgave etter et par måneder?)

På forhånd takk for alle svar!

Det som er veldig greit med PSP er at sony slipper alle oppdateringer for alle, så om det kommer en ny utgave så er det bare å oppdatere å få nye fine funksjoner :)

Lenke til kommentar
Joda, men ikke like enkelt ;)

Sant nok. Men det har blitt enklere med årene. Syns bare han fikk det til å virke som om Sony hadde funnet på noe nytt :)

Men uansett, bedre batteri fås kjøpt til PSP om man bekymrer seg for batteriekapasiteten som flere har poengtert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Min PSP greier maks 4 timer før den må lades igjen. Nå har jeg kjøpt bedre batteri fra Datel. Den har dobbelt så mye mAh.

Hva kostet det batteriet da?og hvor lenge funker det?

Den er 3600 mAh og koster rundt 400 NOK. www.codejunkies.com

Jeg mangler batteri til psp'n min, så jeg har tenkt å kjøpe meg et. Valget står mellom et orginalt, et uorginalt og det med 3600 mAh. Det sistnevnte har jeg sett litt på, men er ikke det ganske stort? Alstå det "stikker ut" av psp'n?

Lenke til kommentar

Jeg er svært fornøyd med batterikapasiteten på min psp. Jeg ladda den opp i går og dreiv å spillte Tony Hawk underground remix i hvertfall 2 timer, og når jeg sjekka batteriet på system, så hadde jeg godt over 4 timer igjen. 70% eller noe i den dur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...