0lav Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hei! Jeg lurte på om det er mulig eller om det finnes components/mambots elns som gjør at jeg kan lime inn php kode som den legger i ett kode felt noe alla som her bare at koden blir fult higlighta? Takk for svar! Edit: Jeg mener å få den higlighta der jeg skriver nye content/nyheter osv... Endret 31. august 2005 av 0lav Lenke til kommentar
nthing Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 veit ikke om det var det her du mente men: Du kan lagre filene som .phps så blir hele koden visst og highlighta Lenke til kommentar
0lav Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Takk! Men dette vet jeg, men jeg mener slik at jeg legger det inn i WYSIWYG editoren til mambo, slik at jeg kan legge ut php scripts/tutorials osv.. Lenke til kommentar
0lav Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Tror det kan funker med en mambot også hvis noen av dere vet av en som highlighter php kode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå