Gå til innhold

SpillPC 10k/førstegangsbygger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...4A-61C2A4842ED6

Ble kanskje litt dyr i forhold til det som står i topicen, men er denna grei?

Du skriver at du skal bruke den til chatting og kontorbruk, og så slenger du i et 6800GT?

 

For at det skal være vits for andre å svare i forhold til dine specs fra første post så må du være litt mere konsekvent.

man kan jo like så godt anbefale en laptop uten å bomme mere enn du selv gjør i forhold til første post, hehe.

 

btw, de glorete kabinettene har ikke jeg hvertfall noe til overs for. Hva skjedde med LianLi som "ønskekabinett"?

Hvorfor skal alle ha mest lys for minst mulig penger om dagen...

 

DrE

Lenke til kommentar

Microplex sa det godt i sin omtale av Lian Li PC60+:

 

PC60 var Lian Li's aller første kabinett. Senere har nye kabinetter kommet og gått, men PC60 har en spesiell plass både hos Lian Li og ikke minst i USA der kabinettet etter alle disse årene fortsatt er blant bestselgerene. For Lian Li er PC60 det samme som 911  er for Porsche og forbedringene kommer for det meste på innsiden. Identiteten rører man ikke ved må vite :-)

 

pc60bplus.jpg

 

DrE

 

btw, beklager at jeg flamer denne tråden, men jeg har nettopp drukket cola og da blir jeg så jækla aktiv.

Lenke til kommentar
Eg skjønner bare ikkje hvorfor du vil ha 6800GT :dontgetit:

 

7800GT

Her snakker vi om å bomme på topic, og så går du hen og anbefaler 7800GT?

 

I en kontormaskin som skal brukes til chatting?

 

Er det 3dbasert live chatting i neste generasjon HD oppløsning det er snakk om eller?

 

:p

Nei, nå las eg ikkje første posten.

 

MEN. kor kjekt hadde det ikkje vert likevel å hatt en PC som følger med i spill likevel, da resten av maskina er toppers, og da kan en like greit slenge på noen lapper til, noen han hadde spart på sånnt pris kontra ytelse. Og han slenger jo Faktisk på den dyre typen av 6800GT kort mens han er igang...

 

Men da det viser seg at han bare skal bruke den til det du sier, så fatter eg ikkje noen av delenene han har valgt, dersom det ikkje er spilling det skal gå i.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

jeg synes at trådstarter er en noob som egentlig prøver å forstå data-verdnen.. vær greie med han.. ser at han plukket ut et dyrt 6800gt kort, og sa til han at han skulle fyre opp 200 kr og bestille et 7800gt fra mpx.no.. og det har han gjort.. flink gutt!

kabinetter er vel smak og behag, vil jeg si.. hvis trådstarter MÅ ha god kjøling, kan han få god hjelp, hvis han vil ha et fint kabinett, la han velge selv..

 

har ikke mer å si ATM, men du, kristian, bør skifte litt på emnetittel og tråd # 1.. bli mer konkret, si at du skal spille av og til osv..

Lenke til kommentar
Ser du har endret oppfatning, det er flott! du vil klare deg MYE me det kortet eg henviste til ja :thumbup:

Ja, hvis man må betale bare noen hundrelapper mer for et 7800GT kort så er den saken klar :D

Ja det er godt du har litt vett i huet, dyrere ja, men mye bedre ytelse for pengene vil eg si :yes: Blir en bra kraftig maskin det der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...