Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Mener du som i at hun synger vakkert? Hvis du gjør det tror jeg du bør oppsøke lege. Var inne på en platebutikk der de spillte noe nightwish live bootlegg ting på TVen. Var mildt sagt forferdelig. Er vel den opera-aktige vokalen du ikke liker da, eller? Du kan da vel ikke mene at hun synger direkte stygt? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tarja er vakker og synger vakkert! Dessuten synger ho mer klassisk enn Opera! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hvis du har sett hvor sykt vakker Tarja er live, hadde du dratt uten å blunke du også Mener du som i at hun synger vakkert? Hvis du gjør det tror jeg du bør oppsøke lege. Var inne på en platebutikk der de spillte noe nightwish live bootlegg ting på TVen. Var mildt sagt forferdelig. Tror han mente t hun var vakker eller misset jeg ironien Men som sagt hun synger forferdelig bra Endret 1. september 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Mener du som i at hun synger vakkert? Hvis du gjør det tror jeg du bør oppsøke lege. Var inne på en platebutikk der de spillte noe nightwish live bootlegg ting på TVen. Var mildt sagt forferdelig. Er vel den opera-aktige vokalen du ikke liker da, eller? Du kan da vel ikke mene at hun synger direkte stygt? Her er det ikke snakk om at jeg ikke liker den "opera aktige" vokalen som du så pent kaller det. Her dreier det seg rett og slett om at dama synger falskt! Er litt spent på hvor lang tid det tar før flaminga begynner nå. Bring it on! Endret 1. september 2005 av qweac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja vel, jeg synes hun synger fantastisk bra, og du synes hun synger som ei kråke. Greit nok, din mening. Da går vi tilbake til topic. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Da går vi tilbake til topic. Street legal på lørdags formiddag Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Tarja er vakker og synger vakkert! Dessuten synger ho mer klassisk enn Opera! Er vel faktisk brukt mer vokal i Opera kontra "vanlig" klassisk Dessuten så er ikke Nightwish særlig klassisk(symfonisk og klassisk er ikke nødvendigvis det samme), komponisten deres liker ikke en gang klassisk musikk! (Utenom filmmusikk) Her er det ikke snakk om at jeg ikke liker den "opera aktige" vokalen som du så pent kaller det. Her dreier det seg rett og slett om at dama synger falskt! Den er jeg ikke med på, vil si at stemmen hennes er ganske klokkeklar. Men den gikk en god tur nedom på Once-skiva, der ble vokalen mer rock vokal. (Joda, rock vokal kan være fint det, men Tarja passer best til den Opera-stilen) Hun har forresten mye bedre stemme enn det hun for "lov" til å prestere, hun trossalt en klassisk trent vokalist. Men som tidligere nevnt så liker ikke komponisten i bandet klassisk, så han har fått henne til å begrense seg. =/ Endret 2. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mener du som i at hun synger vakkert? Hvis du gjør det tror jeg du bør oppsøke lege. Var inne på en platebutikk der de spillte noe nightwish live bootlegg ting på TVen. Var mildt sagt forferdelig. Er vel den opera-aktige vokalen du ikke liker da, eller? Du kan da vel ikke mene at hun synger direkte stygt? Her er det ikke snakk om at jeg ikke liker den "opera aktige" vokalen som du så pent kaller det. Her dreier det seg rett og slett om at dama synger falskt! Smak å behang! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skulle gjerne kommet hvis det ikke hadde vært så langt å reise. Håper de kommer til Bergen/Haugesunds-området en gang. Stine: Skal de ikke spille i Oslo på mandagen? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm... Ingen som synes at Tarja faktisk begynner å miste stemmen? Hun kommer ikke like høyt som hun en gang gjorde, og når hun prøver seg på det høyeste, så sprekker stemmen. Er det bare jeg som synes det er slik? Jeg mener at Nightwish bør anskaffe en ny vokalist ganske snart.. eventuelt at Marco tar enda mer over... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 eventuelt at Marco tar enda mer over... Det hadde kanskje vært noe! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er uansett ikke bare Nightwish som er heavyrock-innslag på festivalen. Lumsk, Stonegard, Steve Morse+John Lord (mannen som er kåret verdens beste gitarist 5 år på rad i Guitar Player Magazine+ ex-keyboardisten i Deep Purple), og We. Regner med Morse+Lord spiller gammeldags 70-talls rock så det suser. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg skal på Lumsk og Morse. Stonegard sparer jeg til dobbeltkonserten med El Caco på samfundet. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ah... kompisen min er det nå!! skulle ønske jeg kunne dra.. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kansje litte gran off topic,. men jeg bruker denne tråden til et enkelt spørmsål istedenfor å lage en helt ny tråd: Sangen som heter så mye som Crimson Tide / Deep Blue Sea finner jeg ikke som studie verisjon..har sett gjennom alle albumene på hjemmesiden ( http://www.nightwish.com/ ) på discography, men kan ikke finne den sangen..vet noen hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Den er kun på live-platen From Wishes To Ethernity. 7. Instrumental (Crimson Tide / Deep Blue Sea) Endret 3. september 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Den er kun på live-platen From Wishes To Ethernity.7. Instrumental (Crimson Tide / Deep Blue Sea) ja, er klar over det..derfor jeg spør..hvordan fins den sangen hvis den ikke finns på nown studie cd'er..? er det bare en sang som aldri ble til studie, men kun live, eller bare noe bajs de fant på på scenen? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Da er konserten ferdig. Dritt bra konsert. Den dama synger så jævlig bra, at jeg fikk frysninger + at showet de laget var meget bra Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) ja, er klar over det..derfor jeg spør..hvordan fins den sangen hvis den ikke finns på nown studie cd'er..? er det bare en sang som aldri ble til studie, men kun live, eller bare noe bajs de fant på på scenen? Den er nok kun live, tror de spilte den når Tarja var ute og skiftet kjole under From wishes to eternity konserten. Skulle gjerne vært på den konserten. Endret 3. september 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Skulle gjerne også vært der. Og til deg som sa at Tarja synger falskt: Unnskyld meg, det er lov å ha egne meninger, men faen...du har jammen lite peiling hvis du synes hun synger falskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå