Gå til innhold

Nightwish @ Hell Blues Festival

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får de med meg på et utsolgt Rockefeller på mandag istedet :) Var veldig tidlig ute og skaffa billett, det ble utsolgt på under en dag. Tror det blir LITT bedre stemning der enn på en bluesfestival med masse blues-gubber med pondus og langt skjegg som står og kjeder seg og venter på Hellbillies. NW-konserten i Oslo ifjor har blitt smått legendarisk med tanke på publikumsrespons.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Er noen kompiser av meg som skal dit. Konserten avholdes i "Hell-o-Drome"! (Eller Stjørdal fotball stadium det egentlig heter..tror jeg)

Forøvrig hadde jeg det fryktelig morsomt når jeg fikk for meg at de skulle på "Nattønske" konsert her en dag. De delte ikke min humor :p

....eeeen hilsen i nattttttten.... *nynne*

Lenke til kommentar
Hvis du har sett hvor sykt vakker Tarja er live, hadde du dratt uten å blunke du også :)

Mener du som i at hun synger vakkert? Hvis du gjør det tror jeg du bør oppsøke lege. Var inne på en platebutikk der de spillte noe nightwish live bootlegg ting på TVen. Var mildt sagt forferdelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Tror det blir LITT bedre stemning der enn på en bluesfestival med masse blues-gubber med pondus og langt skjegg som står og kjeder seg og venter på Hellbillies.

Nja, nå holdes jo Nightwish-konserten en uke før resten av arrangementet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...