Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nightwish spiller på Hell Blues Festival på Stjørdal lørdag. Noen her som skal? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva pokker gjør Nightwish på Hell? Dårlig gjort mot en flott festival. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Syntes også det var litt merkelig at de skulle spille på Hell... Uansett, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hva er aldersgrensa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ingen aldersgrense. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Så plakat om dette på skolen her om dagen (HINT avd. Levanger.) Regner med jeg står over... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Spiller ikke de i spektrum på mandag, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Godt mulig, er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har veldig lyst, men skal på Arch Enemy konsert på Rockefeller i Oktober! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nightwish på en Blues festival? Jaja... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Får de med meg på et utsolgt Rockefeller på mandag istedet Var veldig tidlig ute og skaffa billett, det ble utsolgt på under en dag. Tror det blir LITT bedre stemning der enn på en bluesfestival med masse blues-gubber med pondus og langt skjegg som står og kjeder seg og venter på Hellbillies. NW-konserten i Oslo ifjor har blitt smått legendarisk med tanke på publikumsrespons. Endret 31. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Stonegard skal visst varme opp for Nightwish tror jeg. Skulle vært å hørt på de. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er noen kompiser av meg som skal dit. Konserten avholdes i "Hell-o-Drome"! (Eller Stjørdal fotball stadium det egentlig heter..tror jeg) Forøvrig hadde jeg det fryktelig morsomt når jeg fikk for meg at de skulle på "Nattønske" konsert her en dag. De delte ikke min humor ....eeeen hilsen i nattttttten.... *nynne* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvis du har sett hvor sykt vakker Tarja er live, hadde du dratt uten å blunke du også Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Spiller ikke de i spektrum på mandag, eller tar jeg feil? Skal spille på Rockefeller.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tror drag-race på værnes på lørdagen frister mere... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) bor på stjørdal og har allerede skaffet meg billett Koserten skal holdes på en stor gressplan, bak kjøpesenteret på stjørdal Endret 1. september 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Synd det ikke er i Oslo... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvis du har sett hvor sykt vakker Tarja er live, hadde du dratt uten å blunke du også Mener du som i at hun synger vakkert? Hvis du gjør det tror jeg du bør oppsøke lege. Var inne på en platebutikk der de spillte noe nightwish live bootlegg ting på TVen. Var mildt sagt forferdelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tror det blir LITT bedre stemning der enn på en bluesfestival med masse blues-gubber med pondus og langt skjegg som står og kjeder seg og venter på Hellbillies. Nja, nå holdes jo Nightwish-konserten en uke før resten av arrangementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå