XaTrIx Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Har en Western Digital 80GB SE, har noen spørsmøl angående Partisjons-størrelse og filsystem. I begynnelsen hadde jeg en 76GB stor FAT32 partisjon. I PC Mark fikk jeg 917 på HDD score. Jeg partitisjonerte til 1. 5Gb FAT32 til OS, 2. 2,5GB FAT32 til Dual boot / temp og 3. 67GB NTFS til altmulig. 1. HDD Score 1143 2. HDD Score 1144 3. HDD Score 934 Har Hardisk ytelsen noe å gjøre med Størrelsen å partisjonen eller filsystemet. Kan folk poste sine PC Mark HDD Scorer her sammen med hvilken hd de har. Alle testene ble kjørt på Nyinstalert Windows 2000 og tomme partisjoner, untatt 1. som hadde Windows instalert. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Drit i scoren du får i PCmark! den lager tilnærmet tilfeldige scorer. Programmet er søppel. Bruk heller sisoft sandra eller et benchmark programm for å finne ut hvor bra harddisken yter. Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Får 1025 med WD 120GB 8MB 7.2krpm Syntes det virker lite Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Mener å ha lest en eller annen plass at plasseringen av partisjonene på hd har litt å si? (Om de er innerst eller helt ute på disken....) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 GeeZuZz har nokk et poeng der ja. Pc Mark er et program som varierer svært i resultat og den skal sies at den har mange buggs desverre. Ta heller å laste ned SiSoftware Sandra fra http://www.sisoftware.co.uk/ Den måler din harddisk ytelse MYE mere nøyaktig en pcmarks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå