Noname Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 hei... Jeg har et problem håper dere kan hjelpe meg... Jeg installere win, alt går bra til der det står Setup is starting Windows rett etter der den sjekke hardware(der man kan trykke på F6 hvis man har scsi.....) mens det står Setup is Starting windows i noe få sek ... blir alt svart.. (dette skjer når jeg bruker asus geforce4 ti4200) men når jeg bruker gefoce2 ddr korte så funker alt bra... er det noen som vet svare på dette?? NoName Takker dere.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hadde det probleme selv, eneste løsning var å bruke det gamle kortet som var ett GF2MX kort til å legge inn XP med å heller bytte senere. Dette skjedde hele tiden til jeg byttet hovedkort.. meget snodig Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Her står det om diverse problemer folk har http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=38368&forum=24 Jeg måtte åsså bruke gamle skjermkortet under installajon av windows, fikk svar fra en fra technical support hos abit at ny bios var på vei (til oss med v1.0 - 1.2) Men ingenting enda Lenke til kommentar
Noname Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 takk for tippsene... jeg snakket med en venn, han sa det er bare å slå av skjermen også på igjen da skal man få bilde igjen... jeg har ikke prøvd det... han gjorde det.... så dere som har det samme probleme kan prøve det... håper det funker Lenke til kommentar
Noname Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 takk for tippsene... jeg snakket med en venn, han sa det er bare å slå av skjermen også på igjen da skal man få bilde igjen... jeg har ikke prøvd det... han gjorde det.... så dere som har det samme probleme kan prøve det... håper det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå