lceman™ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Fordi jeg har trådløse hodetelefoner skull jeg også likt å hatt en trådløs mikrofon koblet til pc'n, gjerne med litt rekkevidde. Det jeg lurer på er om noen vet om en ganske billig løsning på dette? Endret 31. august 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 blåtann mic skl vel fungere.. no sånt f eks: http://reviews.designtechnica.com/review1539.html Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) blåtann mic skl vel fungere.. For kjedelig, vil bygge noe selv EDIT: har forsåvidt en brukbar mic med ledning... Endret 31. august 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Obix Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du kunne jo modde denne til å motta signal fra mic. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du kan slå deg løs med denne application noten fra Nordic VLSI. Jeg brukte slike radiokretser i kandidatoppgaven, de er enkle å bruke. Brukte forsåvidt en AVR mikrikontroller, men der står du jo ganske fritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå