Gå til innhold

Endelig mer plass på hotmailen vår! mer?

TSP

Anbefalte innlegg

Hei.

I dag tipset brukeren Orresnei på dette forumet, meg over MSN om at lagringsplassen hadde gått opp fra 2MB til 25MB.

Gikk inn på hotmailen min og der ble jeg møtt av et 25MB -tall over måleren, istedenfor 2MB -tallet.

Jeg prøvde å undersøke saken litt nærmere ved å gå inn på www.msn.com og www.msn.no , men på ingen av sidene fant jeg noe spessielt om saken.

Så tenkte jeg at jeg ville se om det kom opp noen ny info, der du logger inn på hotmailen (fra msn.no). Det fant jeg:

Første gang på MSN Hotmail?

En smartere måte å sende e-post - helt gratis!

Føl deg tryggere

Avanserte spamfiltre, grundig virusskanning og fjerning av virus hjelper mot søppelpost i innboksen din.

Enkel tilkobling og deling

Send og motta epost fra enhver nett-tilkobling. Nå er innboksen på hele 250 MB* og du har muligheten til å sende filer og bilder på opptil 10 MB.

Gi uttrykk for det du føler.

Kos deg med å gjøre e-post til venner og familie mer personlig med unike uttrykksikoner, signaturer, bakgrunnsalternativer, skrift- og utformingsstiler.

[Registrer deg]

*Få 25 MB ved registrering. Vær oppmerksom på at det kan gå minst 30 dager før kontoen med 250 MB lagringsplass aktiveres for at vi skal kunne kontrollere e-postkontoen og hindre misbruk. Microsoft Corporation forbeholder seg retten til selv å avgjøre om gratis Hotmail-kontoer skal få 250 MB innboks.

Så da har det altså endelig skjedd! Og vi vil få mer lagringsplass om ikke lange tida :D .

Selv om jeg bruker gmail nå vil nok dette glede mange andre.

Hvis det er en tråd om dette fra før eller gammelt nytt for mange, beklager jeg dette, men fant ingenting ved å søke her på forumet, så jeg håper det går bra.

TSP :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...