TSP Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Hei. I dag tipset brukeren Orresnei på dette forumet, meg over MSN om at lagringsplassen hadde gått opp fra 2MB til 25MB. Gikk inn på hotmailen min og der ble jeg møtt av et 25MB -tall over måleren, istedenfor 2MB -tallet. Jeg prøvde å undersøke saken litt nærmere ved å gå inn på www.msn.com og www.msn.no , men på ingen av sidene fant jeg noe spessielt om saken. Så tenkte jeg at jeg ville se om det kom opp noen ny info, der du logger inn på hotmailen (fra msn.no). Det fant jeg: Første gang på MSN Hotmail?En smartere måte å sende e-post - helt gratis! Føl deg tryggere Avanserte spamfiltre, grundig virusskanning og fjerning av virus hjelper mot søppelpost i innboksen din. Enkel tilkobling og deling Send og motta epost fra enhver nett-tilkobling. Nå er innboksen på hele 250 MB* og du har muligheten til å sende filer og bilder på opptil 10 MB. Gi uttrykk for det du føler. Kos deg med å gjøre e-post til venner og familie mer personlig med unike uttrykksikoner, signaturer, bakgrunnsalternativer, skrift- og utformingsstiler. [Registrer deg] *Få 25 MB ved registrering. Vær oppmerksom på at det kan gå minst 30 dager før kontoen med 250 MB lagringsplass aktiveres for at vi skal kunne kontrollere e-postkontoen og hindre misbruk. Microsoft Corporation forbeholder seg retten til selv å avgjøre om gratis Hotmail-kontoer skal få 250 MB innboks. Så da har det altså endelig skjedd! Og vi vil få mer lagringsplass om ikke lange tida . Selv om jeg bruker gmail nå vil nok dette glede mange andre. Hvis det er en tråd om dette fra før eller gammelt nytt for mange, beklager jeg dette, men fant ingenting ved å søke her på forumet, så jeg håper det går bra. TSP Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Wohoo! Syntes Microsoft er flinke jeg. Slutt å klage! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Nice! Endelig 25 Mb. Endret 5. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 På tide. 2MB er ikke akkurat så mye å skryte over. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Har også fått oppgradert min til 25 MB, men jeg bruker nesten ikke Hotmail-kontoen mer. Har gått over til Gmail. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Sletter mails etter at jeg har lest dem likvel, så jeg holder en knapp på 2 MB, jeg. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 OT GMAIL & Yahoo FTW Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 2MB hva er det plass for? 25mb var på tide for de som bruker hotmail og regner med det er et stort tall. Gmail ftw Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Fikk 25MB for uker siden jeg, og enda ikke mer en 25MB....venter i spenning Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har hatt 25MB i flere måneder nå, og i dag fikk jeg endelig 250MB! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå