fxwz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har akkurat begynt på GK Allmenn, og noen i klassen og meg har vært så harry'e og startet vår egen klasseklubb får å gjøre vår skoledag litt morsommere. Vi sliter nå litt med slike klubbting vi kan foreta oss. Så langt så er det eneste xtra man må foreta seg ved å melde seg inn i lubben er å betale 20kr til klubbleder for medlemsavgiften. Så jeg håper at det finnes noen kreative sjeler der ute som kan ha noen tips til klubben. Bør kunne foretaes i skoletiden. Tenker på å legge inn noen av disse gjørmålene: *Ha på seg noe Rosa hver tirsdag. *Spise lunch på bakeriet en bestemt ukedag. Ang trådensplassering så passer den utmerket i denne baren:) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Harry er vel ikke riktig ordvalg her, men... Dere kan starte dagen med å klemme læreren, sånt blir det bra karakterer av! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Harry er vel ikke riktig ordvalg her, men... Dere kan starte dagen med å klemme læreren, sånt blir det bra karakterer av! Ja, og lukke opp døren til læreren. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Eller begynne timen med å ta opp bøkene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Dere må jo ha et navn, og lage klubbeffekter Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ta med eple til læreren hver mandag Nyt alkohol hver fredag Lær dere å strikke/hekle.. Fin aktivitet både på skolen og på kveldstid Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Denne klubben minner litt om den sossejentegruppa i den JoachimR-filmen der Bandidos-Pelle-jenta har hovedrollen, den der hun flytter til en ny skole og blir kjent med to lurvete personer og en gruppe sossejenter. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Denne klubben minnner meg om den jeg og to til har, bortsett fra at den eneste regelen vi har er at vi alltid må bruke noe grønt! Uansett, Smallville: Er du jente, soss eller liker du/dere bare å skille dere ut? En dag burde være at en må bruke skjørt. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Er gutt Altså, vi vil bare liksom skape ett miljø da, og skille oss litt ut da. Vi skal ha våre egne klubbwallpapers på laptopene våre. Takker for mange gode tips. Flere ønskes! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Denne klubben minner litt om den sossejentegruppa i den JoachimR-filmen der Bandidos-Pelle-jenta har hovedrollen, den der hun flytter til en ny skole og blir kjent med to lurvete personer og en gruppe sossejenter. Huh? En film jeg ikke har sett? Må sjekke!! Vi jobber med ny side. Stay tuned Oisann. Hadde sneket seg med et ord ekstra. Endret 31. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Fast pizzakveld en gang i måneden? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har klubben noe formål? Minner litt om Monty Python, faktisk. The society for putting things on top of other things Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Dere må jo ha et navn, og lage klubbeffekter Egne gensere osv. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 om å få best karakter i matte? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Denne klubben minner litt om den sossejentegruppa i den JoachimR-filmen der Bandidos-Pelle-jenta har hovedrollen, den der hun flytter til en ny skole og blir kjent med to lurvete personer og en gruppe sossejenter. Unnskyld, en hva-slags-film, sa du? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 kan du ikke å lese?, en bandidos-pelle-jente film Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Og "JoachimR-filmen" Hvorfor vet ingen av brukerne nevnt noe om filmen? :S Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er sikkert en av svamp's skitne seksuelle fantasier. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er sikkert en av svamp's skitne seksuelle fantasier. Der tok du meg, Jonnar Nei, jeg er visst latere enn noen gang akkurat nå, og orker ikke å søke for å finne tittel, men JoachimR sendte PM, og den har han fått svar på Si fra om dere finner tittelen, JR og BP Vi går visst litt OT. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Isteden for "ja" så sier dere Lurk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå