Joachim_F Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Asobo Studios har kunngjort Gran Raid Offroad, et offroadbasert rallyspill til Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 En ting jeg ikke får helt til å stemme. Dette spillet foregår på enorme landskaper som kan være opp til 10000 kvadratkilometer store og kommer med 30 forskjellige offroad-kjøretøyer. Hvert eneste sted er unikt, og det samme er hvert tre, hver stein, elv og sky. Altså, hver eneste stein er unik? Ville ikke det ta enormt mye plass å lage forskjellige steiner med enge teksturer for 10k kvadratkilometer. Eller usannsynlig mange trær? Kanskje det er jeg som er pessimistisk, men hørtes kanskje ut som om de har tatt litt for mye vann over hodet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Det er sannsynligvis snakk om noe i stil med det Bethesda kaller "procedural content generation" når de snakker om Oblivion. Altså at de har rutiner som kan generere enkelte typer objekter (og evt. også landskaper) automatisk, basert på matematiske formler. Det kan også være at teksturer genereres inne i selve spillet, og at de kun lagres midlertidig (om konsollen er kraftig nok til å gjøre slikt). Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dette kan bli helt rått.. Gleder meg til å se Syns spill som Screamer 4x4 og Cabela's Offroad Adventure (1-3) er artige så dette blir vel nesten som julekveld. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg