Gå til innhold

dell 8200 vs compac 800c


texaz

Anbefalte innlegg

hei

etter og ha vunnet en auksjon med dell 8200 viste det seg at selger var såpass useriøs at varen ikke ble levert.nå har jeg i stedet vunnet en auksjon med

compac 800c til nesten samme pris.

den ser jo jævlig fin ut,vist man ser bort fra 3d kort da.

noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-12 16:44, muv skrev:

har hørt rykter om at compaq overclocker maskinene de selger, og oppgir farten de har oc til... men det vet jeg IKKE sikkert!!



 

herregud......jeg tror verdens undergang er nær, dette må være den verste fjortisuttalelsen jeg noen gang har hørt!

Har solgt alle store merker untatt Dell (rimelig naturlig det), og har aldri hørt et slikt rykte, har surfa gjennom mange sider på nettet og aldri vært borti noe slikt.

 

Men det er klart at bor man oppi dalen i lag med tre andre så oppstår det fort rykter om at compaq overklokker maskinene sine og at naboen har seksuell omganga med katta!!!

 

:smile:

Lenke til kommentar

compac overklokker pcene sine ? for det første tviler jeg sterkt på det siden intel garantert ikke ville godtatt det. Og for det andre hva så ?

 

kjøper du en laptopp så regner du ikke med og overklokke den.. simpelt henn fordi laptoper ikke egner seg til det. men har compaq greid og gjøre det så er vel det bare bra ? det tyder jo på at de har en bedre kjøling i pcene sine (så lenge det ikke går utover støy nivået da).. Og dette gjør det mulig for dem og kjøppe billigere utgaver av cpuene..

Og i dag er presset på markedet såpas stort at jeg vil tippe mye av den fortjenesten havner i din lomme.

 

ps: dette er min mening og jeg prøver ikke og slakte noen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...