MKej Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva er foskjellen på Adobe Photoshop CS og CS2 er det noe vits og "kjøpe" CS2 når jeg har CS Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg tviler på at det er så alt for mye å hente på den oppgraderingen. Noen nye funksjoner og ellers optimering av de andre er vel forskjellen. Men for min del, til fotoarbeid klarer jeg meg helt utmerket med CS, har forsåvidt ikke manglet noen funksjoner i de forrige versjonene sånt sett. Men alt kommer jo ann på ditt eget bruk. Og kanskje akkurat de nye funksjonene er veldig viktige for deg. Dette må du bare undersøke nærmere. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hva er foskjellen på Adobe Photoshop CS og CS2 er det noe vits og "kjøpe" CS2 når jeg har CS Selvfølgelig er det noe vits i å betale for CS2. Hvordan vil det da gå med Adobe og videre oppdateringer og nye programmer, hvis alle bare skal "kjøpe" det? Bruker du photoshop "proffesjonelt" eller er du i kategorien - "fint å ha"? Jobber du med lag og masker? Bruker du Photoshop til illustrasjoner, som her (dette er tegnet) http://www.photoshopcafe.com/gallery/guitar.htm For enkel bildebehandling har du lite å hente i CS2. For de derimot som jobber i grafisk bransje, reklame- eller WEB-design, er det mer nytt. – objekt-wrapping (CS har tekst-wrap) – justering av konkav/konveks bildeform – innebygget noise-reduksjon – støtter 32-bits bildeinformasjon (CS støtter 16-bits) Men fordi CS2 er blitt mer komplekst, krever det mer RAM og helst en enda raskere MAC/PC. Må du ha det, så kjøp det! Endret 31. august 2005 av xST©NE2005 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har du allerede kjøpt CS trenger du ikke bruke penger på CS2. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hva er foskjellen på Adobe Photoshop CS og CS2 er det noe vits og "kjøpe" CS2 når jeg har CS Last ned tryout som er virker i 30 dager så får du se selv. Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Selvfølgelig er det noe vits i å betale for CS2. Hvordan vil det da gå med Adobe og videre oppdateringer og nye programmer, hvis alle bare skal "kjøpe" det? Bruker du photoshop "proffesjonelt" eller er du i kategorien - "fint å ha"? Jeg mener NEI, det er ikke noe poeng å kjøpe CS2. Lite nytt og hente i denne versjonen. Du har absolutt det aller meste du sannsynligvis trenger i CS-versjonen. Og til xST©NE2005; jeg tror det vil gå svært bra med Adobe selv om en norsk 16-åring ikke velger å kjøpe denne versjonen også Tror også (uten å tråkke for mange på tærne her nå ) at det er svært få som ikke er ferdig med VGS enda som bruker disse verktøyene proffesjonelt. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og til xST©NE2005; jeg tror det vil gå svært bra med Adobe selv om en norsk 16-åring ikke velger å kjøpe denne versjonen også Nå går ikke Narvesen konk om en 16-åring nasker litt sjokolade heller, men nasking blir ikke automatisk greit av den grunn. Det er jo og en grunn til at Adobe lager en billigere versjon, Photoshop Elements... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og til xST©NE2005; jeg tror det vil gå svært bra med Adobe selv om en norsk 16-åring ikke velger å kjøpe denne versjonen også Nå er det jo slik at Adobe ser på piratkopieringen som "reklame" selv om de såklart gjerne vil at alle betaler for programmet. Grunnen til at de ikke gjør noe med problemet er at de som velger photoshop, lærer seg programmet og foretrekker ofte programmet. Når de da utdanner seg og skal ut i arbeidslivet velger de Photoshop istedenfor andre bildebehandlings-programmer. Det er dette adobe tjener på. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hvor mye koster CS då? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Adobe Creative Suite Standard Engelsk Fullversjon Windows: 12061,- https://prisguiden.no/produkt/21629 Endret 6. september 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 kem i helvette gid då betale for slikt? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ..og privatpersoner som tror på å betale for verktøy de bruker mye. Har selv brukt langt mer en det for et enkelt program, og i Adobe Creative Suite får du tross alt 3 programmer, Photoshop, Illustrator og Indesign, som alle ligger i toppen innen sine felt.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 slike programmer laster man ned. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 De fleste privatpersoner gjør nok det ja. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ingen admin/moderatorer som gidder å sette opp en poll som hviser hvem som har kjøpt pscs? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er ikke dette i strid med forumets retningslinjer? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er ikke dette i strid med forumets retningslinjer? Mener du dårlig bruk av emnetittel?Stavefeilene? Overdreven bruk av smilies? Metaforer uten grunnlag i virkeligheten? Bannskapen? Meningsløse ironiserende innlegg? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hovedforskjellen på CS og CS2 er vell at CS2 er enda mer brukervennlig. Noen store forskjeller bortsett fra det, er det nok ikke. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er ikke dette i strid med forumets retningslinjer? Mener du dårlig bruk av emnetittel?Stavefeilene? Overdreven bruk av smilies? Metaforer uten grunnlag i virkeligheten? Bannskapen? Meningsløse ironiserende innlegg? Nei, men kanskje vendingen denne posten ser ut til å ta. Trådstarter snakker om å "kjøpe" programvare, og vegis oppfordrer nærmest til det: slike programmer laster man ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg