Gisle Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Når jeg laster ned filen : AD_A17.EXE fra http://support.euro.dell.com/no/no/filelib...T_8100&m=l&p=25 , finner jeg at denne filen ikke lar seg pakke ut på skikkelig vis! Er det meg eller har andre feil på denne òg? Jeg får altså ikke Access Direct-knappene til å virke uten dette programmet i Windows XP. Maskina mi er en Dell Inspiron 8100. Noen? Feil-infoet er : CRC failed in _USER1.cab. File is broken. [ Denne Melding var redigert av: Gisle på 2002-08-10 21:24 ] Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hmm... Har du prøvd å maile dette spørsmålet til [email protected]? Mulig de kan hjelpe. Hva med support i USA (På Dell.com) har du sjekket om filen er tilgjengelig der? (Fant forresten ikke filen på linken du sendte...) Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Har sendt spørsmålet mitt til dem, vi får se hva de svarer. (P.S. Linken funker den altså, fila ligger øverst på lista) Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Fikk svar fra Dell, filen er ødelagt. Den nye , en A18-versjon heter : 'R40613.EXE' , funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå