nassass Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hei. nå har det skjedd noe helt rart med pcen min, den skrur seg av av seg selv, det er mange programmer som ikke finker som zone alarm og nå har jeg ikke windows xp men den 98 versonen alt dette skjedde nå.. hva kan jeg gjøre?? plz raskt svar.. Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du er totalt virus- og spyware-infisert.. Formater du Lenke til kommentar
nassass Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Du er totalt virus- og spyware-infisert.. Formater du er du sikker er det ikke noe annet jeg kan gjøre? det kommer også opp feilmelding som denne-->valid failed for C:\WINDOWS\system32\zonelabs\vsdb.dll. og checksum error-possible viral indection.terminarting.. Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ..Hvis du har et antivirusprogram, prøv å kjøre dette.. Og, gjerne AdAware.. Men, hvis dette ikke funker er jeg redd du nok må formatere, ja.. Hvis du gjør, dra ut nettverkskabelen og installer ZoneAlarm fra en CD eller en annen harddisk, så er du sikker på at su ikke får inn noe virus.. Det er litt surt etter en formatering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå