chairgame Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) jeg har en gammel pc med et voodoo3 skjermkort som jeg tenkte jeg skulle overklokke litt, men jeg ville først ha mere kjøling på det, siden det bare har en kjøleribbe orginalt. jeg har en del kabinettvifter liggende som jeg tenkte jeg skulle bruke, og endte opp med å bruke tre av de Bilder btw, noen som et om et program som viser temperatur på voodoo kort? det var ikke på speedfan eller everest Endret 31. august 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tviler på at dette kortet har temperatursensor, så hvis du absolutt vil vite hvor mange grader kortet holder må du nok gå til innkjøp av en tykk temperatur-probe som du igjen fester til et termometer av noe slag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er sugen på å festen min PAPST 80mm vifte bakpå mitt 7800GTX på en ligende måte Lenke til kommentar
craven Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er sugen på å festen min PAPST 80mm vifte bakpå mitt 7800GTX på en ligende måte Hvorfor ikke funker sikkert fett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er sugen på å festen min PAPST 80mm vifte bakpå mitt 7800GTX på en ligende måte Hvorfor ikke funker sikkert fett Hm jo, den stock kjølinga tillater ikkje noen vettug måte å feste vifta på, pluss at trokke det er flere ledige vifte plugs på HK og i regulatoren DAMN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå