Tuffeluffe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hei! Har SÅÅÅÅ lyst til å bestille et nytt kabinett nå... Bestilte 3 nye silenx 120mm vifter i går, så kabinettet må støtte 2 120mm vifter... Hvilket mener dere er best av tsunami og shark? Mener selvfølgelig Thermaltake sine kabinetter Hva mener godtfolket? Hvilket skal jeg velge? Edit: Eller hva med Armor???? hvilket av disse tre er "best" ? Endret 31. august 2005 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har bare vært borti Tsunami selv, men det kan anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har bare vært borti Tsunami selv, men det kan anbefales på det sterkeste! ja.. det kan anbefales på det sterkeste! har det jeg og eneste minus er at det støyer litt men bare å bytte viftene det så.. Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har ingen av kabinettene men jeg ville selv valgt shark. Synes det er litt tøffere, men det er jo selvfølgelig smak og behag Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Har bare vært borti Tsunami selv, men det kan anbefales på det sterkeste! ja.. det kan anbefales på det sterkeste! har det jeg og eneste minus er at det støyer litt men bare å bytte viftene det så.. Det med at viftene bråker er bare et stort + For jeg har bestilt 2 nye vifter fra vendur... 120mm... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Har Shark og er evig nøgd, deilig bra muligheter for vifter og slikt for en god luftstrøm Lett å montere i er det også Eg har i alt 3 120mm vifter monter i dette pluss 2 80mm, and it goes something like this; 1 120mm blåser inn nede framme, en 80 mm blåser inn oppe( kreativ løsning ) God kjøling til HD også. 2 120mm blåser inn i side døra, benyttet grillene i døra for montering. 1 120 mm blåser ut bak(stock vifta som fulgte med) og 1 80mm ut nede i kabbet. Eg tok forøvrig å byttet ut den stock 120 vifta med med en 120 Papst fremme, tok også av filteret som var på stock vifta før eg feste den i side døra. Har en IDLE temp på 25 grader +- Liker dette kabinette godt eg Endret 3. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvis du ser Tsunami (sort versjon) i virkeligheten. falmer Shark veldig. Syns jeg da... Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har hatt begge 2 i sort og syntes Tsunami ødlegger litt med det alt for store sidevindu samt at det er trangere å bygge i. Ville nok valgt Shark igjen om jeg skulle hatt et nytt.. Kjørte 2 120mm Revoltec vifter i Sharken (faktisk veldig stillegående!), så selv med 3 disker, 3500+ prosessor og 6800gt fikk jeg en meget behagelig temperatur inni kassa. Anbefales! Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Hvilket er det du har nå da Zetec? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Sharkoon Silvation med vindtunnel. Funker over all forventning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå